پرونده 9 شهید مدافع سلامت در خراسان رضوی تایید شد


پرونده 9 شهید مدافع سلامت در خراسان رضوی تایید شد

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی نظام پزشکی مشهد گفت: تاکنون پرونده 9 شهید مدافع سلامت در استان خراسان رضوی در کمیته ملی احراز مصادیق شهدای سلامت تایید شده است.

سازمان نظام پزشکی مشهد روز چهارشنبه به نقل از دکتر مسعود زحمتکش گزارش داد: اسامی شهدای سلامت تایید شده شامل دکتر احمد خسروی خراشاد، دکتر محمد سالاری، رضا برادران روحانی، علیرضا شجاعی، صدیقه سیدی، حسین هادوی، علی حاجی‌پور، احمد یلی و سمیه شیرین فریمانی است.

وی افزود: تاکنون بررسی ۳۲ پرونده شهید سلامت در خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفته است که از این میان ۲۱ پرونده به تهران ارسال شده که ۹ پرونده توسط کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای مدافع سلامت مورد تایید قرار گرفته و ۱۲ پرونده به دلیل نقص مدارک باقی مانده و در حال تکمیل است.
تاکنون ۳۲ نفر از کادر بهداشت و درمان استان خراسان رضوی شامل پزشک عمومی و متخصص، پرستار، داروساز و سایر کادر درمانی بر اثر ابتلا به کرونا حین خدمت جان خود را از دست داده‌اند.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۱۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۷ هزار و ۶۵۱ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در