بیش از 17 هزار لیتر سوخت قاچاق در سربیشه کشف شد


بیش از 17 هزار لیتر سوخت قاچاق در سربیشه کشف شد

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی 17 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را در شهرستان سربیشه کشف کردند.

سرهنگ محمدعلی ابراهیمی، امروز چهارشنبه ۸ بهمن اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کنترل واحدهای صنفی استان را با هماهنگی مقام قضایی اجرا کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: ماموران با مراجعه به یکی از مرغداری‌ها در شهرستان سربیشه، محل مورد نظر را بازرسی کردند که ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که به صورت غیرقانونی دپو شده بود، کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش ریالی سوخت قاچاق کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با قدردانی از تعامل مردم با پلیس خاطرنشان کرد: اعتماد و مشارکت مردم با پلیس، امنیت را به دنبال خواهد داشت و زمینه بروز جرایم در جامعه را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس