درخشش ادامه دار سردار آزمون در امارات


درخشش ادامه دار سردار آزمون در امارات

سردار آزمون باز هم در ترکیب زنیت و از اردوی دوستانه و زمستانی این تیم در امارات درخشید و این بار مقابل اورال روسیه موفق به گلزنی شد. نوشته درخشش ادامه دار سردار آزمون در امارات اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخشش ادامه دار سردار آزمون در امارات

گلزنی سردار آزمون مقابل اورال روسیه در اردوی زمستانی زنیت در امارات
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۲
درخشش ادامه دار سردار آزمون در امارات

سردار آزمون باز هم در ترکیب زنیت و از اردوی دوستانه و زمستانی این تیم در امارات درخشید و این بار مقابل اورال روسیه موفق به گلزنی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان دیدار تدارکاتی تیمش مقابل اورال موفق به گلزنی شد.

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که اردوی زمستانی خود را در دبی برپا کرده، از ساعت ۱۱:۳۰ امروز چهارشنبه (به وقت ایران) در دیداری تدارکاتی مقابل اورال روسیه قرار گرفت.

این مسابقه که در سه نیمه ۴۰ دقیقه‌ای برگزار شد، در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ یاران آزمون مقابل اورال به پایان رسید که ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ روی دو گل تیمش تاثیرگذار بود.

زنیت سنت‌پترزبورگ در حالی در دقیقه ۴۳ به گل اول رسید و کار را به تساوی کشید که سردار آزمون با پیشروی تا محوطه جریمه و پاس به سوتورمین او را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با پاس در عرض توپ را به مالکوم رساند تا این ستاره برزیلی گلزنی کند.

اورال در دقیقه ۴۶ به گل دوم مقابل زنیت رسید، اما سه دقیقه پس از آن سردار آزمون پاس مالکوم را با حرکت در عرض و شوت فنی تماشایی از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه فرستاد و در ادامه هم وندل گل سوم زنیت را به ثمر رساند.

آزمون در مسابقه دوستانه سه روز قبل زنیت سنت‌پترزبورگ هم یک گل به ثمر رسانده و یک هفته قبل هم برابر ریگا یک پاس گل داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج