مهلت ارسال آثار به رقابت داستان کوتاه و دلنوشته برای دخترم تمدید شد


مهلت ارسال آثار به رقابت داستان کوتاه و دلنوشته  برای دخترم  تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

دبیر نخستین رقابت «برای دخترم» عصر امروز 8 بهمن ماه در نشست خبری با اشاره به استقبال مخاطبانی از سراسر کشور در نخستین رقابت "برای دخترم" اظهار کرد: با توجه به اشتیاق بسیاری از مخاطبین برای شرکت در این رویداد، مهلت شرکت در رقابت که پیش از این پانزدهم بهمن مصادف با میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها تعیین شده بود، تا سی ام بهمن ماه تمدید شد.

"بهناز شریفی" با اشاره به حضور علاقمندانی از استان های لرستان، خوزستان، گیلان، تهران، کرمان، یزد، اصفهان، همدان، خراسان رضوی و فارس اظهار کرد: شرکت کنندگان در این رقابت آقایان و خانم ها و در رده های سنی مختلف حضور دارند.

وی هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی اجتماعی را شناخت ظرفیت ها و توانمندی های موجود در حوزه نویسندگی عنوان کرد و افزود: این رقابت که به منظور پاسداشت مقام بانوی سه ساله کربلا حضرت رقیه سلام الله علیها برگزار می شود، زمینه شکوفایی استعدادها در میان جوانان، نوجوانان و علاقمندان را فراهم می کند.

شریفی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم همسران و مادران شهدا، الگوگیری از زنان قهرمان در تاریخ اسلام را ضرورت جامعه امروز دانست و گفت: مناسبت های پیش روی رقابت «برای دخترم» از جمله وفات حضرت ام البنین و میلاد حضرت فاطمه(سلام الله علیهما) فرصت مناسبی است تا داستان ها و دلنوشته هایی با الهام از زندگی زنان و دختران قهرمان در تاریخ اسلام و حتی عصر کنونی خلق و منتشر شوند.

مدیرمسئول پایگاه خبری رفسنجان زیبا در ادامه با بیان اینکه رقابت «برای دخترم» به همت مجله خبری رفسنجان زیبا و با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار می شود، گفت: آثار رسیده به دبیرخانه با حضور سیدعلی میرافضلی، ایمان محمدآبادی، روح الله ابوالهادی، علی اکبر خدادادی و زهرا قدیری طی روزهای 18 تا 21 اسفند داوری خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده در مطبوعات و رسانه های محلی و سراسری منتشر می شوند، بیان کرد: از برگزیدگان جشنواره شانزدهم فروردین ماه 1400 مصادف با میلاد حضرت رقیه سلام الله علیها تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» از اواسط آبان ماه و همزمان با میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علی و آله) با هدف ارج نهادن به جایگاه دختران و زنان به عنوان یکی از ارمغان های حضرت رسول کلید خورد و هم اکنون در حال برگزاری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان