185 نفر برای مسکن ملی در تفت پرونده تشکیل دادند


185 نفر برای مسکن ملی در تفت پرونده تشکیل دادند

یزد-ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تفت گفت: 524 نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در شهر تفت ثبت نام کردند که از این تعداد 185 نفر با مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان تشکیل پرونده داده‌اند.

عباسعلی فرح بخش چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: سهمیه ابتدایی شهر تفت برای طرح مسکن ملی ۸۰ واحد بود که با افزایش متقاضی مواجه شد که تاکنون ۱۵۹ نفر واریز وجه داشته اند و برای بقیه افراد پس از تأمین زمین پیامک واریز وجه ارسال می شود.

وی ادامه داد: زمین تحویلی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر تفت برای ۸۰ واحد کفایت می کند و با توجه به افزایش تعداد واحدها نیازمند تخصیص زمین برای مابقی واحدها هستیم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تفت افزود: متقاضیان جدید طرح اقدام ملی مسکن خواستار احداث واحدهای مسکونی خود در کنار ۸۰ واحد ابتدایی هستند که نیازمند همکاری مسئولان استان است که در حال پیگیری جهت حل این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه تخصیص زمین باید از سوی اداره راه و شهرسازی انجام شود، تصریح کرد: به محض ابلاغ مجوز زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت گرفتن پروانه از شهرداری اقدام می شود.

فرح بخش اضافه کرد: هم اکنون پیمان کار بنیاد مسکن در حال تجهیز کارگاه است تا به محض حل شدن مشکل زمین احداث مسکن ملی شهر تفت شروع به ساخت کند.

وی تأکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقشی در ویلایی یا آپارتمانی بودن ساخت مسکن ندارد و هر گونه زمین تخصیص یابد بنیاد مسکن نسبت به ساخت آن اقدام می کند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا