رییس دانشگاه فردوسی: نخبه‌های دانشگاهی جذب کارخانه نوآوری مشهد شوند


رییس دانشگاه فردوسی: نخبه‌های دانشگاهی جذب کارخانه نوآوری مشهد شوند

مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانش آموختگان فرهیخته و نخبه‌های دانشگاهی باید در کارخانه نوآوری مشهد به کارآفرینی بپردازند.

به گزارش روز چهارشنبه شهرداری مشهد، دکتر محمد کافی در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری مشهد که با حضور شهردار این شهر همراه بود افزود: این که یک کارخانه متروکه و سالن تولید با بیش از ۷۰ سال قدمت به یک مجموعه بسیار مدرن و زیبا برای استقرار شرکت های دانش بنیان برای حضور جوانان دارای ایده تبدیل شده، مورد تقدیر است.

وی ادامه داد: یکی از مزیت های این مجموعه، نزدیک بودن این مکان به دانشگاه فردوسی مشهد است که امیدواریم دانش آموختگان فرهیخنه و نخبه های دانشگاه بتوانند در این مکان به کارآفرینی بپردازند.

کارخانه نوآوری مشهد ١٨ دی ماه امسال طی ارتباط ویدئوکنفرانسی با رییس جمهوری بهره‌برداری شد.

ایجاد کارخانه نوآوری طی تفاهمنامه‌ای که در سال ۱۳۹۷ میان شهرداری مشهد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد گردید، پایه گذاری شد.

شهرداری مشهد برای اولین بار به صورت مستقیم به احداث، تجهیز و مهیا کردن حضور استارتاپ‌ها در این فضا پرداخته است.

در فضای کارخانه نوآوری مشهد ۲۳ غرفه برای استقرار شرکت ها و ۵۸۰ مترمربع مساحت فضای کار اشتراکی برای استقرار استارتاپ ها وجود دارد و امکانات پشتیبانی و رفاهی همچون کافی شاپ، سالن غذاخوری، سالن همایش و کلاس های آموزشی متناسب با کاربران طراحی و تجهیز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن