بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی


بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- نیاز به تامین اعتبار برای تملک اراضی خط ریلی جوین - اسفراین و آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه ورزشی در قوچان از مهمترین خبرهای کوتاه روز چهارشنبه در خراسان رضوی هستند.

جوین - فرماندار جوین گفت: حدود هشت کیلومتر از طرح ملی راه آهن اسفراین - جوین در زمین‌های کشاورزی جوین قرار گرفته که تملک آنها نیاز به ۱۰۰ میلیارد ریال دارد. حسین جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه‌آهن اسفراین - جوین به طول ۶۲ کیلومتر است که ۲۵ کیلومتر آن در حوزه شهرستان اسفراین و مابقی در حوزه شهرستان جوین قرار دارد که عمده عملیات زیربنایی و ابنیه این طرح اجرا شده است. وی ادامه داد: با بهره‌برداری از راه‌آهن اسفراین - جوین علاوه بر ارتقای خطوط ارتباطی و رشد اقتصادی جوین استان خراسان شمالی نیز به شبکه ریلی کشور متصل می شود. شهرستان جوین در غرب خراسان رضوی علاوه بر واقع شدن در مسیر ارتباطی این استان با خراسان شمالی در مسیر راه آهن تهران - مشهد نیز قرار دارد.

قوچان - ۲ پروژه ورزشی گود کشتی با چوخه و آکادمی وزنه‌برداری قوچان امروز با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان کلنگ زنی شد. رییس اداره ورزش و جوانان قوچان به خبرنگار ایرنا گفت: گود کشتی با چوخه این شهرستان در زمینی به مساحت ۲ هکتار که با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به این پروژه واگذار شده است با زیربنای ۳۵۰ مترمربع احداث خواهد شد. محمد شایگان با بیان اینکه امیدواریم در سال ۱۴۰۰ شاهد بهره‌برداری این پروژه باشیم افزود: اعتبار این پروژه ۸۰ میلیارد ریال است که ۱۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و ۳۰ میلیارد ریال نیز برای سال جاری مصوب شده است. وی در خصوص پروژه آکادمی وزنه‌برداری قوچان نیز ادامه داد: این پروژه توسط بخش خصوصی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد که در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع در چهار طبقه و زیربنای هزار مترمربع ساخته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان