ایموجی‌های مورد علاقه ما درباره شخصیتمان چه می‌گویند؟


ایموجی‌های مورد علاقه ما درباره شخصیتمان چه می‌گویند؟

با انجام یک تست روان شناسی، زوایای تاریک شخصیت خود را بشناسید.

ایموجی‌های مورد علاقه ما درباره شخصیتمان چه می‌گویند؟

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،این روز‌ها که اکثر آدم‌ها تلفن‌های هوشمند دارند، احساسات خود را با انواع و اقسام شکلک‌ها نشان می‌دهند. این بار می‌خواهیم ببینیم انتخاب یک شکلک، چه راز‌هایی درباره جنبه تاریک شخصیت ما برملا می‌کند. عکس زیر را ببینید. شما کدام شکلک را انتخاب می‌کنید؟

ایموجی‌های مورد علاقه ما درباره شخصیتمان چه می‌گویند؟


۱- شکلک شاکی
اگر اولین ایموجی را انتخاب می‌کنید، یعنی بزرگترین عیب شما این است که کمی بدبین هستید. در حقیقت، دائم غر می‌زنید. شما همیشه نیمه خالی لیوان را می‌بینید.
از هیچ چیز لذت نمی‌برید، چرا که هیچ وقت هیچ چیزی انتظارات شما را به طور کامل برآورده نمی‌کند. باید یاد بگیرید که هر چند وقت یک بار خود را با شرایط وفق دهید.

۲- شکلک دراماتیک
انتخاب دومین ایموجی نشان می‌دهد که شما واقعا دراماتیک هستید. همه چیز برای شما یک مشکل است. در واقع شما از کاه، کوه می‌سازید.
خیلی زود ناامید می‌شود و ممکن است گاهی پررو و بی ادب باشید.

۳- شکلک خندیدن
اگر ایموجی سوم را انتخاب کردید، یعنی دائم آماده اید که همه چیز را به شوخی و خنده بگیرید. اشکالی ندارد که انسان بعضی چیز‌ها را ساده و به شوخی بگیرد؛ این اتفاقا سالم است. اما نمی‌شود همیشه به اتفاقاتی که برای دیگران می‌افتد خندید!
بدون شک شما کمی از دلسوزی و همدردی در خود دارید.

۴- شکلک خسیس
انتخاب ایموجی چهارم یعنی شما ارزان خر هستید. همیشه می‌خواهید پولتان را تا قرون آخر نگه دارید و در ترس از دست دادن پول زندگی می‌کنید. از این که مخارج خارج از برنامه داشته باشید، متنفرید.
اما گاهی آنقدر صرفه جو و مقتصد هستید که به بدبختی و ناامیدی می‌افتید و خود محور می‌شوید. کمی از پول لذت ببرید! چون که آن را دارید.

۵- شکلک اخلاق مدار
اگر این ایموجی را انتخاب کردید، به این معناست که بدترین نقص شما آن است که می‌خواهید همیشه با همه خوب به نظر برسید. نمی‌توانید تحمل کنید که یک عضو جمع نباشید و می‌خواهید در این مورد موفق باشید.
یک خبر بد دارم: این کار تقریبا همیشه به یک پایان بد ختم می‌شود. همیشه خودتان باشید و آن جن شرور را از خود بیرون کنید!

۶- شکلک بچه‌ها
اگر آخرین ایموجی را انتخاب کردید، برای این است که شخصیتی نسبتا بچگانه دارید و حتی می‌توان گفت نوجوانی ابدی و جاوید هستید!
بس است دیگر! وقت آن رسیده که دست از بچه بازی بردارید و بزرگ شوید.

بیشتر بخوانید

این تست تیپ شخصیتی واقعی شما را برملا می‌کند

نحوه نگه داشتن لیوان از شخصیت شما چه می‌گوید؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها