استاندار: اردبیل آماده برگزاری مسابقات کشتی است


استاندار: اردبیل آماده برگزاری مسابقات کشتی است

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل گفت: در صورت مدیریت مناسب شرایط کرونایی، استان اردبیل آماده برگزاری مسابقات کشتی در رده‌های مختلف کشوری و بین المللی است.

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران اظهار کرد: استان اردبیل در زمینه‌های مختلف دارای جوانان مستعد و قدرتمند است و با ترسیم نقشه راه و هدایت صحیح این جوانان می‌توان آینده درخشانی برای آنها متصور شد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل طرح و برنامه‌های خود را جهت توسعه ورزش کشتی ارایه دهند، افزود: با برنامه‌ریزی و تبین هدف مشخص می‌توان در رده‌های مختلف کشتی استان را به دوران اوج خود رساند.

بهنام جو ادامه داد: ما آمادگی کامل جهت تامین خواسته‌های ورزشی استان به ویژه ورزش کشتی را داریم و در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان باید برای این منظور یک برنامه زمان بندی مدونی داشته باشد.

وی تاکید کرد: ورزش کشتی را باید از آموزشگاه و مدارس بصورت ریشه‌ای آغاز کرد و از ظرفیت آموزش و پرورش نیز در این زمینه باید استفاده کنیم.

او با تاکید بر اینکه ورزش در همه نقاط استان باید جدی گرفته شود، گفت: ورزش‌های قهرمانی گاهی مواقع از محلات و نواحی کم برخوردار آغاز می‌شود که این مسئله برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت روحی و روانی نیز بسیار مفید است.

در این دیدار علیرضا دبیر، رییس فدارسیون کشتی ایران نیز اردبیل را خاستگاه کشتی فرنگی کشور دانست و افزود: این رشته ورزشی جایگاه خود را از دست داده است و باید با همکاری و وحدت کشتی فرنگی را در استان اردبیل احیا کنیم.

وی با بیان اینکه من قهرمانی در المپیک را مدیون اردبیلی‌ها، هستم افرود: زمانی اردبیل در تبم ملی صاحب کرسی و جایگاه بود در حال حاضر با این جایگاه فاصله گرفته است.

دبیر با بیان اینکه نگاه ما صرفا نگاه قهرمانی نیست، افزود: اثراتی که ورزش برای سلامتی و روح جامعه دارد نمی‌توان با صرف میلیاردها تومان هزینه به اندازه تاثیر ورزش برای جامعه جوانان تاثیر گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا