تجلیل از مادران شهدا در سالروز وفات ام البنین (س)


تجلیل از مادران شهدا در سالروز وفات ام البنین (س)

رضا صدیقی مهنی گفت: هم زمان با سالروز وفات ام البنین (س) مادر بزرگوار قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) که به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است، از مادران 2 شهید تجلیل شد.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز وفات ام البنین (س) مادر بزرگوار قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) که به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است، از مادران ۲ شهید تجلیل شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: در همین راستا با حضور در منزل شهیدان ارژنگ نیا و عبدالعلی سدید رودانی از مادران این شهدا تجلیل شد.



وی بیان کرد: یکی از مادران برجسته تاریخ ام البنین (س) است که زندگی ایشان مملو از عشق به ولایت و امامت بوده و فرزندی دلیر، شجاع و ولایتمدار همچون حضرت عباس (ع) را در دامان خود پرورش داده و تربیت کرده است.



صدیقی مهنی اظهار کرد: روز وفات این بانوی بزرگوار، فرصتی شد تا از مادرانی که به ندای رهبر و پیشوای خود حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و در دوران انقلاب و دفاع مقدس فرزندان برومند خود را برای فداکاری و جانثاری راهی جبهه ها کردند، تجلیل کنیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ابراز کرد: مادران شهدا پس از شهادت فرزندان برومند خود، با شجاعت، صبر، استقامت و پیروی از ولایت فقیه همواره در خط مقدم دفاع از اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.




وی تاکید کرد: از این مادران می توان درس وفاداری و فداکاری آموخت و آنها از بهترین الگوها برای برای دختران و مادران هستند که قرار است فرزندانی را در دامان خود پرورش دهند.



صدیقی مهنی یادآور شد: طرح ملی سه شنبه های تکریم یکی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با هدف تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و نخبگان مسجدی در حال اجرا است و این مراسم نیز در تداوم اجرای این طرح برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد همواره قدردان فداکاری مادران شهدا بوده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد