تا به حال برای خرید لوازم آشپزخانه به بازار بلور فروش ها سر زده اید؟


تا به حال برای خرید لوازم آشپزخانه به بازار بلور فروش ها سر زده اید؟

یکی از جذاب‌­ترین سرگرمی­‌های بانوان، گشت و گذار در بازار بلور فروش هاست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چنگالک، معروف‌ترین بازار بلور فروش ها در ایران، همان بازار شوش واقع در پایتخت همیشه شلوغ ایران، تهران است. بازاری پر از لوازم خانگی، بلور، ظروف، قاشق، چنگال، سرویس قاشق چنگال، سرویس قابلمه و خلاصه هر آن‌چه که تماشا، اطلاع از قیمت و بررسی آن‌­ها برای خانم­ ها جذاب و هیجان انگیز است!

اگر شما هم یکی از بازارگردان حرفه‌­ای هستید و تجربه قدم زدن در بازار بلور فروش ها را داشته‌اید و یا اینکه وصف بازار شوش را از بسیاری ها شنیده­‌اید، پیشنهاد می­‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید!

بازار بلور فروش ها و جذابیت آن برای خانم‌ها

شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که در بازار بلور فروش ها فقط بلور و کریستال و ظروف شیشه­‌ای به فروش می­‌رسد، اما واقعیت این گونه نیست. عموما در هر استان و شهری، بازاری که در آن محصولات خانه و آشپزخانه اعم از لوازم خانگی، ظروف، سرویس قاشق چنگال، سرویس جهیزیه و امثالهم عرضه می­‌شود را بازار بلور فروش ها می­‌نامند.

حتی لوازم و تجهیزات دکوراتیو، سرویس خواب و دیگر کالاها نیز در این بازار عرضه می­‌شود.

اما شاید به لحاظ اینکه خانم­‌ها ذاتا اجسام شفاف و براق را دوست دارند و بلور و کریستال همیشه پای ثابت تزیینات و پذیرایی است و هیچ خانمی نیست که کلکسیونی از این وسایل را در منزل نداشته باشد، نام این بازارها را بازار بلور فروش ها گذاشته اند تا جذابیت دید و بازدید از آن را برای بانوان چند برابر کنند.

معروف‌ترین بازار بلور فروش ها در کجاست؟

به طور کلی بازار بلور فروش ها در شهرستان­‌های همه استان­‌های کشور وجود دارد. اگر به عنوان گردشگر وارد استانی شده‌­اید و قصد دارید از تنوع انواع لوازم مصرفی خانه و آشپزخانه موجود در آن استان هم بازدید و خرید کنید، کافی است از یکی از بومیان شهر آدرس بازار بلور فروش ها را بپرسید.

تا به حال برای خرید لوازم آشپزخانه به بازار بلور فروش ها سر زده اید؟

اما معروف‌ترین بازار بلور فروش ها در ایران، همان بازار شوش است. بازاری که بسیاری­ از فروشندگان محصولات متعدد در سراسر کشور، خریدهای عمده خود را از آن انجام می‌­دهند.

در واقع بازار بلور فروش ها بستری است تا هم به صورت عمده و هم به صورت تکی، خرید نمایید، اما اگر شما عرضه کننده انواع محصولات موجود در بازار بلور فروش ها مانند ظروف چینی، ملامین، سرویس قابلمه، سرویس قاشق چنگال، کریستال، بلور، ظروف چوبی و امثالهم هستید، بهتر است تا با بررسی کامل بازار، عرضه کننده­‌ای که با بهترین قیمت، محصولات را به شما عرضه می­‌دارد، پیدا کنید و همیشه با همان عرضه کننده برای تامین اجناس ارتباط داشته باشید.

خرید بلور و کریستال اصل در بازار بلور فروش ها

نمی‌­شود نام بازاری را بازار بلور فروش ها بگذارند، اما در آن بلور و کریستال عرضه نشود! همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، ظروف براق و شفاف همیشه برای بانوان دلچسب بوده و ترجیح می‌­دهند برای پذیرایی از میهمانان خاص و محترم خود از ظروف کریستال استفاده کنند.

انواع ظروف بلور و کریستالی که در بازار بلور فروش ها عرضه می‌­شود متعلق به برندها و کشورهای مختلفی است. همین امر سبب شده تا مثلا یک دست لیوان کریستال با قیمت‌­های متعددی عرضه شود؛ چرا که شرکت و کشور سازنده آن­‌ها با هم متفاوت است.

اگرچه کشور ما امروز خود به یکی از تولیدکنندگان طراز اول بلور و شیشه تبدیل شده است و کارخانه‌های مهمی در اصفهان، تهران و سایر نقاط کشور اقدام به تولید ظروف شیشه و کریستال می­‌کنند، اما محصولات وارداتی هنوز طرفداران پر و پا قرصی دارد.

ظروف کریستالی که در بازار بلور فروش ها عرضه می­‌شود به جز ساخت ایران، ساخت کشورهایی نظیر چین، چک، ترکیه، ژاپن، آلمان، تایوان، لهستان و ایتالیا هستند.

اگر شما هم از آن دسته خانم­‌هایی باشید که به ظروف بلوری و شیشه­‌ای علاقمند هستید و کلکسیونی از این ظروف را همواره برای پذیرایی و یا قرار دادن در بوفه به عنوان وسایل دکوراتیو تهیه کرده­‌اید، قطعا این مهارت را دارید که با ضربه زدن به شی شیشه­‌ای و انعکاس صدای ضربه، فرق کریستال اصل از شیشه معمولی را تشخیص دهید!

اگر چه بسیاری از محصولاتی که در بازار بلور فروش ها عرضه می­‌شود، جعبه­‌های اصل با هولوگرام دارند که شما مطمئن خواهید شد که جنس اصل را تهیه و خریداری نموده‌­اید، اما هنوز هم بسیاری از خانم‌­ها با همین روش سنتی، کریستال اصل را راستی آزمایی می­‌کنند!

خرید سرویس قاشق چنگال در بازار بلور فروش ها

تا به حال برای خرید لوازم آشپزخانه به بازار بلور فروش ها سر زده اید؟

در این روزهای کرونایی ما برای شما پیشنهاد ویژه ‌­تری داریم. بازار شوش تهران همیشه شلوغ و پر ازدحام است. از سویی مردم برای خرید مداوما به بازار مراجعه می­‌کنند و از طرفی فروشندگان لوازم خانگی برای تهیه عمده اجناس هر روزه به عرضه کنندگان سر می‌­زنند.

در این شرایط برای یک خرید امن بدون بیم دچار شدن به کرونا چه باید کرد؟! فروشگاه "چنگالک" که درست در میان بازار بلور فروش ها واقع شده، مدتی است که اقدام به راه اندازی یک وبسایت برای عرضه اینترنتی جدیدترین طرح های شیک و خاص در زمینه سرویس قاشق چنگال، سرویس چاقو، کارد و ساطور، قاشق چنگال غذاخوری، کارد و چنگال میوه خوری، ست رومیزی قاشق چنگال شش نفره، کنسول قاشق چنگال رومیزی یا پایه دار و اقلام خورد و فله مانند کفگیر، ملاقه و سایر پارچه‌های سرویس قاشق چنگال در رنگ بندی‌های خاص و زیبا نموده است.

شما با مراجعه به آدرس فروشگاه اینترنتی "چنگالک" (changalak.com) می­‌توانید انواع طرح و مدل‌­های سرویس قاشق چنگال را بازدید نموده و خریداری نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس