محتکر سموم کشاورزی بازداشت شد 


محتکر سموم کشاورزی بازداشت شد 

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از 70 هزار لیتر انواع سموم کشاورزی احتکاری به ارزش 60میلیارد ریال در ساری خبر داد. 

مرتضی میرزایی اظهارکرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع سموم کشاورزی در یکی از شرکت های عرضه سموم کشاورزی در ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه و هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه از انبار نگهداری کالا در این شرکت بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه بیان کرد: ماموران با همکاری کارشناسان اداره جهادی کشاورزی و صمت شهرستان ساری، در بازرسی از محل ۷۰ هزار و ۵۵۵ لیتر انواع سموم کشاورزی کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مدیر این شرکت پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

میرزایی با اشاره به اینکه هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سو استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری