سیستم بانکی کشور باید زمینه جهش تولید را فراهم کند


سیستم بانکی کشور باید زمینه جهش تولید را فراهم کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم بانکی کشور باید زمینه جهش تولید را فراهم کند.

وحید جلال زاده امروز ۹ بهمن ماه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور بررسی و حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی استان که پیگیری مشکلات بانکی ۵ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی ارومیه محور اصلی این جلسه بود با اشاره به نقش سیستم بانکی کشور در توسعه اقتصاد و حمایت از تولیدکنندگان گفت : حمایت همه جانبه شبکه بانکی از تولید داخل از مولفه های اصلی در حوزه جهش تولید است و سیستم بانکی کشور باید در کنار تولیدکنندگان قرار گرفته و زمینه جهش تولید را فراهم کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس درخصوص پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی در این نشست عنوان کرد: بررسی مشکلات مجتمع گردشگری باری با سه بانک ملی ، تجارت و رفاه و سازمان تامین اجتماعی از محورهای مهم این جلسه بود .

وی افزود: تلاش ما این است که با تقلیل مشکلات این واحد بزرگ گردشگری و رونق مجدد آن شاهد رشد و توسعه اقتصادی و گردشگری و اشتغال زایی در بخش انزل باشیم .

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درخصوص بررسی مشکلات شرکت کاغذ و مقوای فردوس ارومیه گفت : این واحد تولیدی چند سال پیش به علت عدم پرداخت سررسیدها توسط بانک ملی به غیر واگذار گردید؛ به همراه صاحبان این واحد تولیدی پیگیر ارجاع مجدد و فعال نمودن این واحد با حضور سرمایه گذار جدید هستیم .

جلال زاده افزود : در بررسی مشکلات پروژه گردشگری تفریحی ستاره سیلوانا با بانک کشاورزی و پرداخت بخش مانده از تسهیلات از سوی این بانک؛ دراین جلسه در گفتگو با مدیرعامل بانک کشاورزی قول مساعدت به این پروژه گردشگری اخذ شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی مشکلات هتل آنا، به عنوان نگین گردشگری ارومیه و میزبان بسیاری از همایش های ملی و منطقه ای گفت: مشکلات مالی این واحد بزرگ گردشگری ارومیه با بانک تجارت بررسی و پرداخت یارانه مصوب دولت توسط وزارت گردشگری جهت کمک به حل مشکلات این شرکت که باتوجه به شرایط شیوع کرونا و رکود بخش گردشگری در یکسال گذشته افزایش یافته است مورد پیگیری قرار گرفت.

جلال زاده در توضیح بررسی مشکلات گروه صنعتی توفیقی عنوان کرد: متاسفانه عملکرد نادرست بانک ملی درخصوص این واحد تولیدی منجر به پلمپ آن گردیده و طبق مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون شورای اقتصادی دولت مقرر گردیده ضرر و زیان ناشی از این اقدام توسط سازمان برنامه پرداخت و با فک پلمپ، زمینه آغاز بکار مجدد این واحد در فصل کار و رفع مشکلات مالی مجموعه فراهم شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !