استمرار طرح شهید سلیمانی مورد تاکید کادر بهداشت و درمان است


استمرار طرح شهید سلیمانی مورد تاکید کادر بهداشت و درمان است

قزوین – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با توجه به نتایج طرح شهید سلیمانی در کنترل و مهار کرونا، استمرار آن تا ریشه کنی کامل ویروس مورد تاکید کادر بهداشت و درمان است.

به گزارش ایرنا، پیمان نامدار روز پنجشنبه در شورای اداری استان، افزود: با اجرای موفق طرح شهید سلیمانی و رعایت دستورالمعل‌های بهداشتی خوشبختانه پنجمین روز بدون فوتی کرونایی را پشت سر گذاشتیم.

وی درباره طرح شهید سلیمانی، گفت: این طرح باید با قوت و قدرت تداوم یابد و پشتیبانی لازم از آن صورت گیرد چون اثرات مثبتی داشته است.

این مسوول افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۷ درصد فوتی‌های کرونا در استان بالای ۷۰ سال، ۷۱ درصد از کل فوتی‌های کرونا در استان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و ۲۹ درصد بدون بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

وی بر افزایش انجام تست‌های شناسایی بیماران تاکید کرد و گفت: تماس با موارد مثبت کرونا، بیشترین عامل ابتلا به کرونا در استان بوده است که باید تیم‌های رهگیری و غربالگری با جدیت بیشتری برای شناسایی آنها تلاش کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به نقش دستگاه‌های اجرایی استان در نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود:شاید خیلی از ادارات به صورت مستقیم با کرونا درگیر نباشند، اما درخواست داریم که نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را با قوت و قدرت اجرا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری