دهه فجر 250 عنوان برنامه فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


دهه فجر 250 عنوان برنامه فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال و بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 250 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در نقاط مختلف این استان برگزار می شود. 

محمدعلی پیرسبزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متولی برگزاری این برنامه ها نهادهای فرهنگی عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: برخی از این برنامه ها شامل عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌ شهدای هنرمند، برگزاری نشست های شعر با عنوان طلوع فجر، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، برگزاری مسابقه و جشنواره خوشنویسی، تفسیر سوره فجر، تهیه و پخش کلیپ قرآنی با موضوع دهه فجر، برگزاری مسابقه خاطره نویسی انقلاب و اجرای نمایش عمومی با موضوع دهه فجر به همراه رعایت نکات بهداشتی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد هر چه بیشتر شور و نشاط اجتماعی در برگزاری این برنامه ها از رسالت ‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر استان است.

پیرسبزی عنوان کرد: پرداختن به خدمات، دستاوردها و عملکرد ۴۲ ساله نظام و انقلاب در قالب رشته های مختلف هنری و مذهبی از قبیل فیلم، عکس، سرود، موسیقی، شعر، داستان، رسانه، قرآن و عترت از مؤثرترین رروش های ترویج روزافزون اندیشه های انقلاب اسلامی بین قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان است.

وی ابراز داشت: بخش عمده ای از برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط کرونایی با محوریت فضای مجازی و یا حضور حداقلی مردم این استان برگزار می‌ شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید