آخرین آمار کرونا در کشور/ 85 بیمار دیگر قربانی کرونا شدند


آخرین آمار کرونا در کشور/ 85 بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار کرونا در کشور، گفت: مجموع بیماران کووید19 در کشور به یک میلیون و 398 هزار و 841 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان: دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۹ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۵۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۴۶ نفر از آنها بستری شدند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۹۸ هزار و ۸۴۱ نفر رسید.

دکتر لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۷۳۶ نفر رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۹۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، اظهار کرد: ۴۰۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان با اشاره به اینکه تا کنون ۹ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، عنوان کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید