ضرورت پوشش صدا و سیما در برخی از نقاط کور شهرستان رفسنجان


ضرورت پوشش صدا و سیما در برخی از نقاط کور شهرستان رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت: امیدواریم خدمات بیشتری از سوی صدا و سیما در پوشش برخی از نقاط کور شهرستان رفسنجان انجام شود تا بتوانند از برنامه های استانی و صدا و سیما استفاده کنند.

حجت الاسلام اصغر عسکری عصر امروز 9 بهمن ماه در مراسم بهره برداری از فرستنده دیجیتال منطقه اودرج اظهار کرد: با راه اندازی این فرستنده این منطقه گردشگری در این گوشه از رفسنجان را زیر پوشش صدا و سیما برد و مردم را از داشتن ماهواره یا آنتن های ماهواره ای که نیاز به گرفتن شبکه‌های صدا و سیما بود، بی‌نیاز کرد.

وی با اشاره به اینکه رادیو و تلویزیون یک دانشگاه محسوب می شوند، افزود: برنامه های رادیو و تلویزیون در همه زمینه ها به مردم آموزش می‌دهند و اطلاع رسانی می کنند و امیدوارم همه بتوانند در همه نقاط کشور از این رسانه استفاده کنند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: امیدواریم خدمات بیشتری از سوی صدا و سیما در پوشش برخی از نقاط کور شهرستان رفسنجان انجام شود تا بتوانند از برنامه های استانی و صدا و سیما استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم گفت: امروز در خدمت مدیرکل مرکز صداوسیمای کرمان بودیم هم به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تاسیس رادیو رفسنجان شهری رفسنجان و همچنین مرکز فرستنده دیجیتال که در منطقه اودرج افتتاح شد.

مجید فصیحی هرندی افزود: به دلیل توسعه رسانه ها، رسانه هایی که تلاش زیادی برای تولید برنامه ها انجام می دهند، این تولیدات محصولات به سمع و نظر مردم برسد بسیار عالی است که این اتفاقی که امروز افتاد بسیار اتفاق خوبی است.

وی افزود: طبق توصیه مدیرکل مرکز صداوسیمای کرمان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در این زمینه دقت داشته باشیم و انجام اعتباراتی را مشخص کنیم حتما این کار را خواهم کرد که این پوشش در اقصی نقاط شهرستان ایجاد بشود تا مردم از تلاش و زحماتی که برای تولید برنامه کشیده می‌شود بسیار خوب و مناسب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟