مراکز نیکوکاری لرستان 16 میلیارد تومان به مددجویان کمک کردند


مراکز نیکوکاری لرستان 16 میلیارد تومان به مددجویان کمک کردند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: امسال 16 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در مراکز نیکوکاری استان جمع آوری و در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار گرفت.

"جاسم محمدی فارسانی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور خدمات و حمایت هرچه بیشتر از مددجویان استان برخی از خدمات از جمله خدمات حمایتی و مددکاری به مراکز نیکوکاری واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۶ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا توسط ۶۳ مرکز نیکوکاری شهر خرم آباد جمع آوری شده است اظهار داشت:تلاش می شود با تعامل و مشارکت مراکز نیکوکاری خدمات مناسبی به خانوارهای نیازمند ارایه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان همچنین گفت: امسال ۹۴ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغالزایی سه هزارو ۳۰ نفر به مددجویان تحت پوشش استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار و ۱۸۰ شغل با اعطای بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد در استان ایجاد شد اظهار داشت: بیشترین میزان پرداختی های صندوق ولایت امداد در سطح استان با سه هزار و ۸۶۸ درخواست در قالب وام کارگشایی بوده است.

محمدی فارسانی ادامه داد: همچنین در راستای ودیعه مسکن حمایتی مددجویان کمیته امداد استان از طریق صندوق ولایت امداد ۲۹۹ مورد تسهیلات به مبلغ سه میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان از محل اعتبار بنیاد مستضعفان پرداخت شد.

وی ادامه داد: همچنین امسال ۳۵۹ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبار بنیاد علوی در اختیار مددجویان کمیته امداد لرستان قرار گرفته است.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها