نشست شورای انفورماتیک ستاد اقامه نماز برگزار شد


نشست شورای انفورماتیک ستاد اقامه نماز برگزار شد

نشست شورای انفورماتیک ستاد اقامه نماز با حضور دکتر سید احمد زرهانی قائم مقام، دکتر مینایی مشاوره فناوری اطلاعات ستاد و جمعی از معاونین و مدیران صبح امروز در ساختمان دفتر مرکزی اقامه نماز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور این نشست با هدف ارائه گزارش شناخت سیستم ستاد اقامه نماز کشور با محوریت پرتال نماز، سامانه سجاده، مرکز تخصصی نماز و موسسه انتشارات ستاد اقامه نماز برگزار شد.

دکتر «زرهانی» ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر مینایی و همکارانشان گفت: امروزه فضای مجازی، فناوری اطلاعات و ارتباطات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: ما نیاز داریم تا ستاد اقامه نماز حداقل یک چند پله در انفورماتیک قدم رو به جلو بردارد.

وی افزود: ما نیازمندیم تا ضمن کاهش وابستگی خود به شرکت ها، همواره بتوانیم گام های مهمی را بصورت مستقل در حوزه برداریم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: ما به عنوان یک دستگاه دولتی، خواستاریم تا با افزایش عملکرد فناوری اطلاعات نسبت به کاهش هزینه ها اقدام نماییم.

می افزود: برای پرتال نماز، سامانه سجاده، مرکز تخصصی نماز و موسسه انتشارات ستاد اقامه نماز باید گام های مهم در این حوزه برداشته شود تا نسبت به این مهم در دنیا عقب نباشیم.

در ادامه حضار نسبت به بیان نظرات خود در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه آی تی ستاد بحث و تبادل نظر کردند و نسبت به ارائه پیشنهاداتی ویژه در این حوزه اقدام نمودند.

در پایان مقرر شد جلسه ای در رابطه با طرح های پیشنهادی در نیمه دوم اسفند برگزار شود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز