ضرورت استفاده از ظرفیت‌های اقلیمی برای ایجاد منابع مالی پایدار در حوزه علمیه


ضرورت استفاده از ظرفیت‌های اقلیمی برای ایجاد منابع مالی پایدار در حوزه علمیه

معاون منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های اقلیمی برای ایجاد منابع مالی پایدار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «غلامحسین محمدی‌زاده» در بازدید از مجتمع کشت و صنعت سردار شهید باغبانی خوزستان، ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بومی هر استان برای ایجاد منابع مالی پایدار، سرمایه‌گذاری در طرح‌های کشت و صنعت را نیز به عنوان راهکاری مناسب برای ایجاد منابع پایدار در سطح محلی و استانی معرفی کرد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران افزود: شناسایی طرح‌های مشابه بر عهده مدیران استانی است ولی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز در زمینه تحلیل فنی و اقتصادی و هماهنگی‌های مورد نیاز، همواره پشتیبان مدارس علمیه خواهران خواهد بود.

در این بازدید مشاور اجرایی و مهندس ناظر پروژه، اطلاعات بسیار مفیدی برای ایجاد پروژه‌های مشابه را ارائه کرد و زمینه‌های مورد نظر برای همکاری‌های آتی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، مجتمع کشت و صنعت سردار شهید باغبانی خوزستان مشتمل بر طرح‌های متعدد کشاورزی، دامپروری و گلخانه‌ای است و در زمینی بالغ 110 هکتار، در فاصله 40 کیلومتری شهر دزفول واقع شده و ضمن ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود 50 نفر، درآمد بالایی برای وزارت جهاد و کشاورزی ایجاد کرده است.

مهد کودک مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول به عنوان الگویی موفق برای سایر مدارس معرفی شود

معاون منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در ادامه از طرح‌های کشاورزی مشابه و نیز طرح پرورش ماهی گرمابی و مهد کودک مدرسه علمیه الزهرا دزفول بازدید به عمل آمد و گفت: مهد کودک مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول به عنوان برترین مهد کودک در حوزه‌های علمیه خواهران است که با همت مؤسس محترم این مدرسه با صرف کمترین میزان از منابع داخلی، ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و باید به عنوان الگویی موفق برای سایر مدارس معرفی شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس