یک میلیارد و 710 میلیون ریال صدقات در فراهان جمع‌آوری شد


یک میلیارد و 710 میلیون ریال صدقات در فراهان جمع‌آوری شد

اراک - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان گفت: یک میلیارد و 170 میلیون ریال صدقات امسال از صندوق معابر، منازل و طرح برکت کارکنان در این شهرستان جمع‌آوری شد.

«غلامرضا حافظ کمال» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهترین مکان برای تمرکز صدقات مردم، نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) است و تمام وجوهات شرعی جمع‌آوری شده صرف رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان می‌شود.

وی اظهار داشت: عملکرد جمع‌آوری صدقات در شهرستان فراهان نسبت به برنامه مصوب سال‌جاری، ۶۲درصد تحقق داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان گفت: صدقات جمع‌آوری شده در سال جاری نسبت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

حافظ کمال افزود: صدقات براساس تصمیمات و تایید مراجع ذیصلاح، برای درمان، ساخت مسکن، تامین جهیزیه، هزینه تحصیل و موارد فرهنگی ایتام و نیازمندان می‌شود.

وی اظهار داشت: صدقات مردم از شهری به شهر دیگر ارسال نمی‌شود و به نیازمندان همان شهر اختصاص دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان گفت: سه هزار و ۳۸۹ صندوق صدقات در منازل و معابر عمومی این شهرستان تعبیه شده است و مردم همچنین می توانند صدقه های خودهای خود را از درگاه‌های الکترونیکی با شماره گیری کد#۰۸۶۱۰*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی دارای ۲ بخش مرکزی به مرکز فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین است و ۲۹ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه