111 پروژه با 206 میلیارد تومان اعتبار دهه فجر در همدان افتتاح می شود


111 پروژه با 206 میلیارد تومان اعتبار دهه فجر در همدان افتتاح می شود

همدان- ایرنا- فرماندار همدان با اشاره به آماده شدن 111 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی این شهرستان برای افتتاح در دهه فجر، گفت: 206 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها هزینه شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، محمد علی محمدی در نشست هماهنگی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان همدان، افزود: گازرسانی به واحدهای اقتصادی و تولیدی، بهسازی و مقاوم سازی در روستاها، توسعه و تقویت شبکه برق رسانی، توسعه واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و چند طرح در بخش راه روستایی از جمله طرح هایی است که به تازگی عملیات اجرایی آنها خاتمه یافته است.

وی تکمیل طرحهای نیمه تمام را اولویت اصلی مدیران اجرایی شهرستات عنوان و تصریح کرد: برخی از این طرحها در مناطق روستایی است که بخشداران و دهیاران باید تسریع روند اجرا و تکمیل این پروژه ها را به صورت جدی پیگیری کنند.

فرماندار همدان خواستار برنامه محوری بخشداران، دهیاران و اعضای شوراها شد و افزود: برای جذب اعتبارات مورد نیاز و استفاده از توان مجمع نمایندگان استان در این راستا باید برنامه محور باشیم.

محمدی همچنین از پیگیری های حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برای جذب و تامین اعتبارات ملی بسیاری از طرح های در دست اجرای شهرستان قدردانی کرد.

او با اشاره به لزوم هم‌افزایی برای تغییر وضعیت و پیشبرد امور روستاها تصریح کرد: شوراهای اسلامی روستاها می‌توانند با مشارکت و همفکری در تصمیم گیری مدیران برای رفع نیازهای روستا موثر باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!