غفاری و حضور 40 ساله در هیئت فوتبال اراک


غفاری و حضور 40 ساله در هیئت فوتبال اراک

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان مرکزی صبح دیروز در اراک برگزار شد و محمدرضا غفاری برای 4 سال دیگر رئیس هیئت فوتبال استان شد.

به گزارش "ورزش سه"، مجمع انتخابی هیات فوتبال استان مرکزی با حضور سرپرست فدراسیون فوتبال در اراک برگزار شد و برای ۴ سال دیگر غفاری را به ریاست هیات فوتبال استان برگزیدند.


در این مجمع که حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجمع و دیگر اعضا حضور داشتند محمد رضا غفاری با کسب ۲۵ رای از مجموع ۲۵ رای اخذ شده ۴ سال دیگر بر مسند هیات فوتبال استان تکیه زد.

غفاری و حضور 40 ساله در هیئت فوتبال اراک


ناهیدی نژاد دیگر کاندیدای حاضر در این مجمع بود که برنامه‌های خود را در حضور اعضا ارائه کرد. پیش از این دانشگاه علوم پزشکی اراک به دلیل محدودیت‌های کرونایی، برگزاری مجمع هیئت فوتبال را مغایر با دستورالعمل‌های بهداشتی دانسته بود.


از سال ۷۹ که مجامع انتخابی استان‌ها برگزار می شود محمد رضا غفاری سکاندار فوتبال استان مرکزی است. او قدیمی ترین و با سابقه ترین رئیس هیئت فوتبال ایران است که بیش از 40 سال است که این سمت را برعهده دارد.

غفاری و حضور 40 ساله در هیئت فوتبال اراک


انتخاب او بعنوان رییس هیات فوتبال استان برای پنجمین بار رقم خورد. در مجمع انتخابی هیات فوتبال استان مرکزی که ریاست آن بر عهده حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال بود، اعضا، مجمع انتخابی استان حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...