شرایط کرونایی تبریز آبی می‌شود


شرایط کرونایی تبریز آبی می‌شود

تبریز-ایرنا- بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فردا شنبه برابر با 11 بهمن ماه وضعیت کرونایی کلانشهر تبریز از شرایط زرد به آبی تغییر پیدا می‌کند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، آذربایجان شرقی به ویژه کلانشهر تبریز به همراه شهرهایی مانند مراغه، سراب، اهر و بناب ماه ها در وضعیت قرمز قرار داشتند که با اعمال محدودیت های ترافیکی و حضور کارکنان در ادارات دولتی این وضعیت در هفته های اخیر به وضعیت نارنجی و سپس زرد تبدیل شد و از فردا مرکز استان آذربایجان شرقی در شرایط آبی کرونایی قرار خواهد گرفت.

در این رابطه مسئولان بهداشتی و درمانی آذربایجان شرقی تاکید دارند وضعیت موجود شکننده است و در صورت کوچک ترین بی توجهی به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، شرایط زرد و نارنجی و به احتمال زیاد وضعیت قرمز به استان بازخواهد گشت.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان در حال حاضر تعداد بستری های ناشی از شیوع ویروس کرونا نسبت به دوران اوج آن حدود ۴۰ درصد و فوتی های کرونایی نیز از حدود ۳۰ نفر به حداکثر ۵ نفر کاهش پیدا کرده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اکنون وضعیت کرونایی همه مراکز استان‌ها زرد و آبی است و تنها شهر ساری مرکز استان مازندران در وضعیت نارنجی قرار دارد.

شرایط کرونایی تبریز آبی می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی