نساجی 2 – ذوب‌آهن 3 / شاگردان رحمان رضایی بالاخره پیروز شدند


نساجی 2 – ذوب‌آهن 3 / شاگردان رحمان رضایی بالاخره پیروز شدند

دیدار دو تیم نساجی و ذوب‌آهن با پیروزی سه بر دو ذوبی‌ها به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و نساجی قائم‌شهر در قالب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

در ثانیه ۱۷ ضربه دارکو بیدوف مهاجم ذوبی‌ها در محوطه شش قدم وارد دروازه میرزازاد شد تا شاگردان رضایی با یک گل زود هنگام از حریف‌شان پیش بیفتند.

سه دقیقه بعد سانتر زمینی هافبک نساجی و ضربه نظری وارد دروازه یوسف بهزادی شد تا نساجی به سرعت گل خورده را جبران کند و بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.

در دقیقه ۲۷ سانتر ذوبی‌ها روی دروازه نساجی به علی دشتی رسید و پاس او به عبدالله حسینی و ضربه این مدافع، گل دوم ذوب‌آهن را رقم زد.

در دقیقه ۴۵ مجتبی حق دوست پس از خطا و کشیدن پیراهن بازیکن نساجی با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد که با اعتراض شدید رحمان رضایی همراه شد و بازی دقایقی متوقف شد.

پس از ادامه اعتراضات سرمربی ذوب‌آهن در کنار نهایت داور او را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

در دقیقه ۵۰ شوت حسن نجفی در میانه راه به ایوب کلانتری رسید و این بازیکن توانست گل دوم نساجی را به ثمر برساند تا بازی باز هم به تساوی برسد.

در دقیقه ۵۵ سانتر فرشاد محمدی مهر و شوت رو پای میلاد جهانی وارد دروازه نساجی شد تا شاگردان رضایی باز هم از میزبان‌شان پیش بیفتند.

در ادامه هر دو تیم حملات و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه یک‌دیگر داشتند که بی حاصل بود تا این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.

ذوب‌آهن با این برد اولین سه امتیاز خود در لیگ بیستم را تجربه کرد و ۱۱ امتیازی شد. آن‌ها جای نساجی را در رده چهاردم گرفتند. در مقابل نیز شاگردان مجید جلالی ۹ امتیازی باقی ماندند و به رده پانزدهم سقوط کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید