سرمربی بانوان سپاهان: هر تیمی بهتر باشد صعود می‌کند


سرمربی بانوان سپاهان: هر تیمی بهتر باشد صعود می‌کند

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به بازیهای حساس هفته آخر دور مقدماتی گفت: ذوب‌آهن بازی سختی با شهرداری بم دارد و ما نیز در صورت برتری مقابل البرز به دور بعدی صعود می کنیم، البته هر تیمی بهتر بازی کند به دور بعدی صعود می‌کند.

مهناز امیرشقاقی امروز (جمعه_۱۰ بهمن ماه) پس از برتری ۴ بر صفر تیمش مقابل همیاری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنانم در این دیدار تمام تلاش خود را انجام دادند. چند شوت ما نیز به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. همیاری تیمی بود که خوب جنگید و شاهد بازی زیبایی بودیم.

وی افزود: بازیکنان همیاری همانند بازیکنان ما فوتبال بازی کردند و بازی جوانمردانه‌ای به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص بازیهای حساس هفته آخر دور مقدماتی و تیمهای صعود کننده به دور بعدی، گفت: هفته آینده ذوب‌آهن بازی سختی با شهرداری بم در پیش دارد که در صورت برتری در بازی می‌تواند به دور بعدی صعود کند و ما نیز در کرج در صورت غلبه بر نماینده البرز صعود می‌کنیم. در هر صورت تیمی که بهتر بازی کند به دور بعدی صعود می‌کند.

وی تصریح کرد: امسال لیگ خوبی داریم و شاهد رقابت بسیار تنگاتنگ تیم ها هستیم که به پیشرفت فوتبالیست‌ها کمک می‌کند. امیدوارم روز به روز شاهد رقابت‌های بهتر و بازی‌های نزدیک‌تری از تیمهای بانوان باشیم.

امیرشقاقی گفت: برنامه‌ و استراتژی ما برای دیدار با هیئت فوتبال البرز متفاوت خواهد بود و تاکتیک‌های دیگری را مدنظر داریم که در طول هفته آنها را تمرین می‌کنیم، چرا که سبک بازی این تیم با سبک بازی تیم همیاری ارومیه بسیار تفاوت دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در