جلالی: قواعد بازی در این فصل فرق کرده است/ از همین فردا نساجی را ترمیم می‌کنم


جلالی: قواعد بازی در این فصل فرق کرده است/ از همین فردا نساجی را ترمیم می‌کنم

سرمربی نساجی قائم‌شهر می‌گوید قواعد بازی در این فصل فرق کرده و آن چیزهایی که در زمین دیده است به هیچ وجه پذیرفتی نیست.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی بسیار غافلگیر کننده و آزاردهنده‌ای بود و تیم حریف سه بار هم روی دروازه ما نیامد. ما ۱۰ روز است که داریم روی دفاع‌مان کار می‌کنیم اما دیدید در همان ثانیه‌های اول گل خوردیم. توانستیم زود به بازی برگردیم اما احساس می‌کنم قواعد بازی در این فصل فرق کرده و آن چیزهایی که در زمین دیدم به هیچ وجه پذیرفتی نیست. این چیزی است که با آن مواجه‌ایم.

او اضافه کرد: قطعا این تیم نیاز به ترمیم دارد و به هواداران باید بگویم نگران نباشد و شاید از همین فردا این ترمیم را شروع کنم. شاید بعضی از بازیکنان اشتباهی به این تیم آمدند چون در قواره نساجی نیستند. من نمی‌گذارم به نیم فصل برسد و سعی می‌کنیم خیلی سریع این تیم را ترمیم کنیم و باید نگاه‌مان به آینده باشد و امیدوار باشیم. به هیچ وجه نباید تسلیم شویم چون باید از این تیم مراقبت کنیم. نساجی تیم مردم و دلسوخته‌ها است و من در این چند روز دیدم چه کسانی اینجا آمدند. به هیچ وجه از پا در نمی‌آییم تا بتوانیم به روزهای خوب برگردیم. به روزهایی که شایسته تیم نساجی است.

جلالی در پاسخ به این سوال که در نیم فصل بودجه کافی برای بستن یک تیم قدرتمند وجود دارد؟ گفت: از نظر بودجه مشکلی نداریم اما از نظر یارگیری مشکل داریم. یارگیری در نیم فصل خیلی سخت‌تر از ابتدای فصل است و در حال حاضر هر بازیکنی را بخواهیم جذب کنیم، ابتدا باید باشگاهش را راضی کنیم و این کار سختی است. ما سعی می‌کنیم تا آن‌جایی که شرایط اجازه می‌دهد این کار را انجام دهیم. با آقای حدادی صحبت کردم و از نظر بودجه مشکلی نداریم و امیدوارم بازیکنان خیلی بهتری جذب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که از عملکرد بازیکنان پایه‌ای که امروز بازی کردند راضی بودید یا خیر، گفت: کاملا راضی بودم. جوادیان در دفاع چپ بسیار خوب بود و راضی بودم . قطعا این روند را تسریع می‌کنیم و جوانان بیشتری می‌آورم.

انتهای پیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار