واژگونی وانت حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در میرجاوه 11 مجروح برجا گذاشت


واژگونی وانت حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در میرجاوه 11 مجروح برجا گذاشت

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر میرجاوه به ریگ ملک 11 نفر مجروح شدند.

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر فریبرز راشدی شامگاه جمعه اظهارداشت: مجروحان این حادثه رانندگی توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان دارالشفاء میرجاوه منتقل شدند.

وی افزود: این حادثه ساعت ۱۱:۳۰ظهر امروز در مسیر میرجاوه رخ داد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های جدی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت بروز هر گونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۵تماس گرفته و از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شوند.

خودروهای حامل موادسوختی قاچاق و اتباع بیگانه که بسیاری از آنها پلاک ندارند و یا پلاک هایشان را با گِل و رنگ مخدوش می کنند و رانندگان آنها نیز تخصص لازم در سرعت را ندارند معمولا واژگون می شوند یا با خودروهایی که از طرف مقابل در حرکت هستند برخورد می کنند.

این قبیل خودروها پس از حادثه دچار آتش سوزی می شوند که راننده و سرنشین این خودروها و یا خودروهای مقابل با بدترین شکل ممکن در آتش می سوزند و جان می سپارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا