آیین بزرگداشت شهید زین الدینی به همت کانون «سفیران بصیرت»


آیین بزرگداشت شهید زین الدینی به همت کانون «سفیران بصیرت»

مدیر کانون فرهنگی روستای «چم لپو» از آیین بزرگداشت شهید خدا دوست زین الدینی، توسط اعضای کانون «سفیران بصیرت»، همزمان با سالگرد شهادت این شهید خبر داد.

«قاسم تابش» امروز جمعه (۱۱ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: اعضای کانون سفیران بصیرت روستای چم لپو از توابع شهرستان کهگیلویه، همزمان با روز سالگرد شهادت شهید خدادوست زین الدینی، با حضور بر سر مزار این شهید دفاع مقدس، ضمن دیدار با خانواده ایشان به ساحت مقدس این شهید ادای احترام کردند.

مدیر کانون سفیران سلامت مسجد آل رسول (ص) روستای چم لپو، تصریح کرد: اعضای کانون از پیر و جوان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان از روستا تا گلزار شهید راهپیمایی کرده و بعد از غبارروبی، بر سر مزار آن شهید فاتحه خواندند.

وی با بیان اینکه به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام به توزیع ماسک بین شرکت کنندگان کردیم، افزود: همچنین در این آیین از مادر شهید زین الدینی توسط اعضای کانون فرهنگی سفیران سلامت تجلیل شد.

تابش در ادامه اظهار کرد: به همت اهالی روستا و اعضای فعال کانون، به مناسبت یاد و خاطره شهید زین الدینی و جهت آشنایی جوانان با فرهنگ شهید و شهادت، کلیپ ۳ دقیقه ای از زندگی و وصیتنامه شهید تولید و امروز در سالگرد شهادت ایشان منتشر شد.

وی با بیان اینکه همه ما هر چه داریم از فداکاری و از خود گذشتگی شهداست و همین خون شهداست که انقلاب ما را در برابر دسیسه های دشمنان بیمه کرده است، افزود: شهید بسیجی «خدادوست زین الدینی» درتاریخ 10/11/65 در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه درسن 21 سالگی به شهادت رسید. و پیکر ایشان در روستای زادگاهش چم لپو از توابع شهرستان کهگیلویه به خاک سپرده شد.

تابش با بیان اینکه شهیدان حق بزرگی به گردان همه ما و مسئولان دارند اظهار کرد: در چندین مورد از بنیاد شهید خواستیم تا گلزار شهید را ساماندهی کنند چرا که در سطح شهرستان کمتر گلزاری وجود دارد که هنوز ساماندهی نشده باشد و گلزار شهید زین الدینی و شهید برزو فروتنی که در روستای گشتیاری در یک کیلومتری روستای ما قرار دارد در شرایط بدی قرار دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما از مسئولان بنیاد شهید شهرستان و استان می خواهیم که گلزار این شهیدان را ساماندهی کرده، تا آرزوی قلبی مادران شهید را برآورده کنند چرا که از این وضعیت بسیار نگران هستند.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید