اجرای طرح بزرگ «حرکت» در کانون فرهنگی مقاومت مسجد داودقلی زنجان


حجت الاسلام ولایتی گفت: طرح مردمی «حرکت» با هدف ایجاد نشاط معنوی و معرفتی در کانون فرهنگی مقاومت مسجد داودقلی زنجان کلید خورد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان و مدیر کانون مقاومت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به اجرای طرح بزرگ«حرکت» هدف از این طرح را به جریان انداختن نشاط معنوی و معرفتی در کوچه پس کوچه های زنجان دانست و گفت: در این طرح نوجوانان وجوانان به همراه امام محله برای ساختن یک خاطره زیبا و انجام کار خیر در قالب طرح حرکت" حرکت می کنند.

حجت الاسلام ولایتی این طرح را حرکت و جریان افتادن نسیم رحمت و معرفت معرفی کرد و گفت: در این حرکت بسیار زیبا، که نوجوانان و جوانان فعال فرهنگی همراهمون هستند کارهای از جنس ارادت به ارزش ها و زنده نگه داشتن ارزش ها دنبال می شود.

اجرای طرح بزرگ «حرکت» در کانون فرهنگی مقاومت مسجد داودقلی زنجان

ولایتی از جمله مصادیق این طرح را سرزدن به خانواده شهدا، مساجد، امامزاده، جوانان و نوجوانان، منزل بیماران، خانواده های شاخص ارزشی، سالخوردگان تنها، افراد بدون فرزند و...عنوان کرد.

حجت الاسلام ولایتی از آثار بارز این طرح فاخر را به جریان افتادن روح زندگی و ایثار در محلات شهر عنوان کرد و گفت: با این طرح هم حال دل مجریان وهمراهان هم مخاطبان خوب و خوش می شود و گاها مردم با این حرکت همراه می شوند و انشاالله به لطف الهی این طرح با اجرای سرود و اجرای تئاتر خیابانی با موضوعات همدلی و ایثار ،خانواده و ارزشها همراه خواهد بود.

اجرای طرح بزرگ «حرکت» در کانون فرهنگی مقاومت مسجد داودقلی زنجان

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان ادامه داد: ما به عنوان سربازان ولایت هرگز از خدمت به مردم و اعتلای فرهنگ والای ایران اسلامی خسته نمی شویم و چیزی که ما در برنامه ها و طرح های مختلف می بینیم عشق و ارادت و علاقه مردم به فرهنگ والای انقلاب اسلامی خیلی بالاست منتها باید این فرهنگ اصیل را با هنر اجرایی کرد.

حجت الاسلام ولایتی در پایان گفت: از عشق و حرکت آرمانی جوانان و نوجوانان انقلابی جان تازه می گیریم و ما هم کنار این عزیزان روح مان جلا می دهیم.

اجرای طرح بزرگ «حرکت» در کانون فرهنگی مقاومت مسجد داودقلی زنجان

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش