مساجد پایگاه های امن اجتماعی و فرهنگی


مساجد پایگاه های امن اجتماعی و فرهنگی

سهرابی، مساجد را به عنوان پایگاه های امن اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: مساجد مهمترین رکن جریان سازی های اجتماعی و دینی محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه ۸ بهمن) در دیدار با حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ضمن هم اندیشی و ارزیابی برای تسهیل در امور کانون های مساجد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مهمترین رکن جریان سازی های اجتماعی و دینی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار کرد: این جلسه برای ارزیابی و هم اندیشی و تسهیل در امور کانونهای استان فارس تشکیل شده و می بایست کارهایی را برای پیشبرد اهداف اسلامی و ایرانی برنامه ریزی کرد تا با مهمترین و بزرگترین گروه دینی و فرهنگی کشور یعنی مساجد به عنوان پایگاه امن اجتماعی و فرهنگی کار پیش رود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: باید در هر شهرستان با هماهنگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نفر به عنوان رابط کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان معرفی شود و به شهرستان های استان بخش نامه های مربوط به سامانه رسمی صدور مجوز کانون را ابلاغ تا بتوانیم مساجدی که بدون کانون فرهنگی و هنری است به جمع کانون ها اضافه شود.

وی گفت: رئیس اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های فارس، نشست های تعاملی با رابطین کانون های فرهنگی و هنری شهرستان داشته باشد تا با همراهی و تلاش بتوانیم راه های روشن مسجد و مسجد محوری را در خصوص مسائل فرهنگی و هنری بیش از پیش شاهد باشیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس