پیست موتورسواری در اسدآباد راه‌اندازی می‌شود


پیست موتورسواری در اسدآباد راه‌اندازی می‌شود

همدان- ایرنا- فرماندار اسدآباد از راه اندازی و احداث پیست موتورسواری در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: زمین مورد نیاز این طرح تا هفته آینده شناسایی شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد سعید کتابی در نشست ساماندهی امور جوانان افزود: برای احداث پیست موتورسواری شهرستان باید زمین مورد نیاز طرح از طریق جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، بخشداری ها و ورزش و جوانان شهرستان تا یک هفته آینده شناسایی و با مکاتبات لازم سریع پیگیری شود.

وی همچنین با تاکید بر راه اندازی بنیاد صیانت از خانواده در شهرستان اسدآباد از سوی بهزیستی خاطر نشان کرد: این بنیاد در مرکز استان و چند شهرستان در رابطه با مداخلات طلاق از طریق انجام مشاوره با زوج‌های درخواست‌کننده طلاق، نقش تأثیرگذاری در کاهش این امر دارد لذا وجود این بنیاد در شهرستان اسدآباد نیز ضروری است.

مشکل زمین چمن مجموعه ورزشی اسدآباد حل شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان نیز در این نشست از رفع مشکل زمین چمن مجموعه ورزشی شهرستان اسدآباد خبر داد.

حمید سیفی اظهار داشت: برای حل مشکل آب زمین چمن مجموعه ورزشی و استخر سردار شهید سلیمانی اسدآباد مقرر شد مجوز یک حلقه چاه از سوی ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از طریق فرمانداری و دستگاه های مرتبط دریافت و با پرداخت هزینه چاه مشکل آب این ۲ طرح رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: برای زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی آزادی اسدآباد ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دیده شده که به طور قطع با مرمت وبازسازی زمین چمن طبیعی شهرستان مشکل چندین ساله این مجموعه در بحث فرسودگی چمن و نیاز به مرمت چمن ورزشی مجموعه حل خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!