همیلتون تغییری در کار جورج راسل ایجاد نخواهد کرد


فرمول یک ایران – جورج راسل از تمجیدهایی که از لوئیس همیلتون دریافت کرده قدردانی می کند اما می داند که قهرمانی هفت دوره مسابقات تغییری در کار او ایجاد نخواهد کرد. راسل برای مسابقه دوم بحرین با وجود ابتلا لوئیس همیلتون به کرونا، صندلی او را در اختیار گرفت و با یک رانندگی فوق‌العاده توجه تمام طرفداران فرمول یک را به خودش جلب کرد. جورج راسل پس از...

فرمول یک ایرانجورج راسل از تمجیدهایی که از لوئیس همیلتون دریافت کرده قدردانی می کند اما می داند که قهرمانی هفت دوره مسابقات تغییری در کار او ایجاد نخواهد کرد.

راسل برای مسابقه دوم بحرین با وجود ابتلا لوئیس همیلتون به کرونا، صندلی او را در اختیار گرفت و با یک رانندگی فوق‌العاده توجه تمام طرفداران فرمول یک را به خودش جلب کرد.

جورج راسل پس از فرمول یک بحرین گفت که به نظرش عملکردش ممکن است زودتر از زمان احتمالی او را به صندلی مرسدس برساند و ولف ممکن است در تصمیم‌هایش تجدیدنظر کند.

شاید نظر ولف تغییر نکند اما همیلتون از عملکرد راسل تمجید کرد و جورج نیز در این باره گفت:

لوئیس یک اسطوره بوده و قطعا بزرگترین راننده است، مطمئن هستم از نظر آماری او تا پایان سال جاری برترین خواهد بود.

من برای او، آنچه در پیست انجام می دهد و نحوه برخورد با مهندسان نهایت احترام را قائل هستم و از این رو احترام من نسبت به او در چهار سال اخیر بسیار زیاد شده است.

دریافت چنین تحسینی بسیار ارزشمند است اما به همین ترتیب اجازه نمی دهم روی من تأثیر بگذارد زیرا لوئیس قرار نیست تغییری در کار من ایجاد کند.

من باید این کار را انجام دهم (برای شکست دادنش تلاش کنم)، باید به آنجا بروم و در پیست عملکردم را به نمایش بگذارم. مهم نیست که اگر هر راننده ای بگوید من بزرگترین هستم، شما حرف خود را در پیست می زنید.

شما به عنوان یک راننده به خود اعتقاد دارید اما تا زمانی که برنده شوید، همیشه یک عنصر کوچک ناشناخته وجود دارد. فقط بدست آوردن این شانس (رانندگی با مرسدس) قطعاً اعتماد به نفس من را افزایش داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر