کاهش 51 درصدی جرائم خشن در تاکستان


کاهش 51 درصدی جرائم خشن در تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه با توجه به اقدامات جامع و به موقع صورت گرفته خوشبختانه شاهد کاهش 51 درصدی آمار جرائم خشن در شهرستان بوده‌ایم، که جرائمی از قبیل سرقت مسلحانه و آدم ربایی کاهش 100 درصدی را داشته‌اند.

اولین گردهمایی شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکستان در راستای احیای حقوق عامه از منظر بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول قضائی با حضور مدیران قضائی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین امروز ۱۱ بهمن در شهرستان تاکستان برگزار شد.

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در این برنامه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه قریب به ۲۰۰۰ برنامه و طرح در زمینه احیای حقوق عامه در شهرستان تاکستان توسط ۳۲ دستگاه متولی اجرا شده است و از این تعداد ۱۲۵ طرح توسط دادستانی شهرستان تدوین، ابلاغ و اجرا شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی افزود: با توجه به اقدامات جامع و به موقع صورت گرفته در این حوزه خوشبختانه شاهد کاهش ۵۱ درصدی آمار جرائم خشن در سطح شهرستان بوده‌ایم، که جرائمی از قبیل سرقت مسلحانه و آدم ربایی کاهش ۱۰۰ درصدی را داشته‌اند.

این مقام قضائی با اشاره به اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح و پایش فضای مجازی گفت: با توجه به ابلاغ این طرح‌ها شاهد افزایش ۱۳ درصدی کشفیات اسلحه و کاهش ۷۲ درصدی بزه کلاهبرداری اینترنتی در تاکستان بوده‌ایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق