333 برنامه ورزشی همزمان با دهه فجر در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود


333 برنامه ورزشی همزمان با دهه فجر در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

شهرکرد-ایرنا-مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 333 برنامه ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برنامه‌ریزی شده و در حوزه جوانان نیز 120 برنامه برای جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تدوین شده است.

حمید کریمی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از مجموع برنامه‌های ورزشی در نظر گرفته‌شده، ۲۶۰ برنامه با همکاری ادارات و هیات‌های شهرستانی و ۷۳ برنامه نیز به صورت مستقیم با هماهنگی هیات استانی به اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن، تعدادی از دوومیدانی‌کاران استان در مسیر چهارراه فردوسی تا مصلای امام خمینی (ره)شهرکرد، برنامه حمل مشعل را اجرا می‌کنند، تصریح کرد: برگزاری رقابت‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، دوومیدانی روستاییان، تیراندازی با کمان، شطرنج و پرورش‌اندام و همچنین برگزاری نخستین دوره مسابقات قویترین مردان استان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در دهه فجر امسال است.

کریمی تجهیز و راه‌اندازی ۵۰ خانه ورزش روستایی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال را نیز از برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان عنوان کرد و گفت: میزبانی رقابت‌های هندبال و جودو، تقدیر از جهادگران سلامت، برگزاری جام والیبال، تجلیل از ورزشکاران، پرواز نمادین ورزشکاران ورزش‌های هوایی و همایش‌های پیاده‌روی بخش دیگری از این برنامه ها را شامل می‌شود.

وی به اجرای ۱۲۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در حوزه جوانان اشاره کرد و افزود: این تعداد برنامه با هماهنگی ۷۳ تشکل مردم‌نهاد فعال در حوزه جوانان برگزار می‌شود و اجرای نشست‌های مجازی تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب، تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی، همکاری در طرح غربالگری بیماران کرونایی و برگزاری کارگاه‌های مجازی حوزه ازدواج از جمله مهمترین برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: در اجرای تمامی این برنامه‌ها، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و هماهنگی با ستاد استانی مقابله با کرونا مد نظر قرار داد.

به گزارش ایرنا، در چهارمحال و بختیاری و پیش از شیوع ویروس کرونا ۴۰ هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا