یاد مادران و همسران شهدا تا ابد می‌درخشد


یاد مادران و همسران شهدا تا ابد می‌درخشد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: حضرت ام البنین(س) الگویی بی‌نظیر برای مادران و همسران شهدا بوده و ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری این بانوی اسلام تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، احمد عباسیه بزرگی در مراسم سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا در دیدار با والدین شهیدان «امیر و حسین کشوری دلاور» و شهید «محمود علی خاقان‌جو»، بیان کرد: حضرت ام‌البنین(س) الگویی بی‌نظیر برای مادران و همسران شهدا بوده و ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری این بانوی اسلام تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد شد.


عباسیه بزرگی خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا نیز با الگوپذیری از این بانوی فداکار در تربیت، حمایت و رشد و تعالی رزمندگان اسلام و به خصوص شهدا، جانبازان و آزادگان همانند حضرت ام‌البنین(س) و در حمایت از امام و رهبر خود مجاهدت و ایثارگری کردند و امروز هرکجا که نام شهیدی برده می‌شود نقش مادران و همسران شهدا همانند دوبال پرواز تصور می‌شود و یاد و نام مادران و همسران شهدا تا ابد در کنار شهدا همچون خورشیدی می‌درخشد.

محمد ناصری رییس صندوق شاهد منطقه استان همدان نیز در این مراسم ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) مقام شامخ این شیرزنان سروقامت ایران اسلامی را گرامی داشت و روز تکریم مادران و همسران شهدا را به والدین شهدا تبریک گفت.

شهیدان «حسین کشوری دلاور» سال ۱۳۶۱ در خرمشهر و «امیر کشوری دلاور» سال ۱۳۶۳ در سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شهید «تقی خاقان‌جو» سال ۱۳۶۷ در غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...