وعده وزیر صمت برای متقاضیان خودرو


وعده وزیر صمت برای متقاضیان خودرو

اقتصادی رکنا: وزیر صمت گفت: ایران خودرو و سایپا در حال انجام تعهداتی که دارند تا پایان سال هستند. افزایش تولید داشتیم و فکر می‌کنیم با روندی که تاکنون داشتیم و افزایش سرعت انجام شده، تعهدات خودروسازان انجام شود.

به گزارش رکنا، علیرضا رزم حسینی در حاشیه افتتاح رنگ رزین و پوشش‌های صنعتی، نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات مدنی و همینطور نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو بیان کرد: ایران علاوه بر اینکه یک کشور نفتی است، یک کشور معدنی نیز است. در حوزه معدن باید کارهای گسترده‌تری انجام دهیم و سرمایه‌گذاری جدید صورت بگیرد. بنده فکر می‌کنم با فضایی که در کشور ایجاد شده و با حضور سرمایه‌گذاران، ما می‌توانیم بخش معدن را پا به پای بخش نفت پیش ببریم که هم ارزآوری و هم اشتغال داشته باشد و بتواند به توسعه کشور کمک کند.

وی تصریح کرد: در زمینه قطعات خودرو و همینطور رزین‌ها و رنگ‌های ساختمانی درس شیفت کار می‌کنند و عمدتا صادرات نیز دارند.

خبر مهم برای متقاضیان خودرو

وی افزود: خوشبختانه در زمینه خودرو هم پیشرفت‌های خوبی داشتیم. ایران خودرو و سایپا در حال انجام تعهداتی که دارند تا پایان سال هستند. افزایش تولید داشتیم و فکر می‌کنیم با روندی که تاکنون داشتیم و افزایش سرعت انجام شده، تعهدات خودروسازان انجام شود.

وزیر صمت تصریح کرد: نمایشگاهی که در حال افتتاح آن هستیم مربوط به حوزه معدن است. در ایران ۶۳ ماده معدنی داریم و ذخایر معدنی شناسایی شده ما ۳۷ میلیارد تن است که برآورد می‌شود تا ۶۰ میلیارد تن خواهد رسید. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو