کتاب «انقلاب اسلامی و مهدویت» رونمایی می‌شود/ برگزاری نشست‌های مهدوی دهه فجر در بیش از 50 واحد دانشگاهی


کتاب «انقلاب اسلامی و مهدویت» رونمایی می‌شود/ برگزاری نشست‌های مهدوی دهه فجر در بیش از 50 واحد دانشگاهی

حجت‌الاسلام عباسعلی‌پور با اعلام برنامه‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: رونمایی از کتاب «انقلاب اسلامی و مهدویت» و برگزاری نشست‌های مهدویت و انقلاب در بیش از 50 واحد دانشگاهی ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام «حسین عباسعلی پور» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به این مناسبت آئین رونمایی از کتاب «انقلاب اسلامی و مهدویت» دوشنبه، 13 بهمن ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود متوسل، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در محل این بنیاد رونمایی می شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران ادامه داد: این کتاب شامل مجموعه مقالاتی درباره تاثیرات باورداشت مهدویت بر شکل‌گیری انقلاب اسلامی است که به موضوعاتی همچون مهدویت در نگاه امام و رهبری و ... می پردازد.

وی درباره دیگر ویژه برنامه های مهدوی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: برگزاری نشست های مهدویت و انقلاب اسلامی با حضور استادان و کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت با همکاری مجموعه های دانشگاهی کشور ازجمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام عباسعلی پور اضافه کرد: بین 50 تا 60 واحد دانشگاهی اعم از سراسری و آزاد اسلامی، میزبان این وبینارهای مجازی هستند که به صورت دانشگاه‌محور و چهارساعته برگزار می شود.

وی درباره موضوعات و محورهایی که در این وبینارها به بحث و بررسی گذاشته می شود، گفت: این نشست ها که از امروز (شنبه، 11 بهمن ماه) و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده اند به موضوعاتی همچون رسالت های دانشجویان منتظر، دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی و زمینه ساز ظهور، ظرفیت های مهدویت در گسترش نهضت انقلاب اسلامی، خدمات متقابل انقلاب و مهدویت، تربیت نسل منتظر، مهدویت و آینده پژوهی در انقلاب اسلامی و ... می پردازند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: مسابقه کشوری «خانه های انقلاب» نیز به مناسبت دهه فجر ویژه گروه سنی کودک و نوجوان با همکاری مرکز تخصصی مهدویت و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و از 12 تا 30 بهمن ماه برگزار می شود و 13 رجب همزمان با سالروز ولادت باسعادت امیرمومنان امام علی(ع) برگزیدگان آن معرفی می شوند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا