سهم 5 درصدی بیضا و سپیدان از اعتبارات عمرانی فارس


سهم 5 درصدی بیضا و سپیدان از اعتبارات عمرانی فارس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه سهم اعتبارات عمرانی بیضا و سپیدان از میانگین شهرستان‌های استان بیشتر است، از تخصیص 5 درصد اعتبارات عمرانی فارس به این دو شهرستان خبر داد.

محمود رضایی گفت: امسال سهم شهرستان‌های سپیدان و بیضا از مجموع منابع دریافتی استان، از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، معادل ۵ درصد و میانگین سهم شهرستان‌های استان از این منابع ۲.۸ درصد بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، رضایی گفت: علاوه بر این امسال از مجموع اعتبارات استانی، رقمی معادل ۵۱ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل درآمدهای مرتبط با مالیات بر ارزش افزوده برای شهرستان سپیدان و مبلغی معادل ۱۲ هزار میلیون ریال از همین محل برای تامین اعتبارات عمرانی شهرستان بیضا تخصیص داده شده است.

معاون عمرانی استانداری فارس به موضوع جدید التاسیس بودن شهرستان بیضا اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر تکمیل زیرساخت‌های این شهرستان با مشکلاتی روبروست، موضوع تامین اعتبار برای احداث ساختمان فرمانداری و سایر ادارات شهرستان، در شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح و اقدامات خوبی متناسب با اعتبارات استان در این زمینه انجام شده است.

رضایی همچنین به اقدامات زیر ساختی انجام شده طی ۵ سال گذشته در شهرستان‌های سپیدان و بیضا اشاره و عنوان کرد : بررسی وضعیت زیر ساخت‌های این دو شهرستان در سال‌های مذکور، از اهتمام جدی استان در تامین اعتبار برای توسعه زیر ساخت‌های حیاتی در حوزه‌های آب، برق، گاز و مخابرات آنها گواهی می‌دهد.

او از بهره مندی ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری این شهرستان‌ها از نعمت گاز خبر داد و گفت: ۹۹.۶ درصد از خانوارهای روستایی بیضا و ۷۹ درصد خانوارهای روستایی سپیدان از این نعمت برخوردارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه برق رسانی این شهرستان‌ها اشاره و اضافه کرد: طی ۵ سال کذشته ۱۴.۳ کیلومتر شبکه برق با اعتباری معادل ۲۷ هزار میلیون ریال در شهرستان سپیدان و در همین مدت در شهرستان بیضا نیز ۶ کیلومتر برق رسانی با هزینه‌ای معادل ۱۱ هزار و ۷۸۸ میلیون ریال انجام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی