نسخه جدید زولا منتشر شد


نسخه جدید زولا منتشر شد

بازی زولا یک بازی تیراندازی آنلاین به سبک شوتر است که در ایران توسط استودیو سورنا گیمز منتشر شده است و با برگزاری مسابقات دوره ای هفتگی و ماهانه و جوایز میلیونی خود موفق شده بین مخاطبان ایرانی طرفداران زیادی پیدا کند. استودیو سورنا گیمز دقایقی قبل جزئیات نسخه جدید زولا را که طرفداران این بازی مشتاقانه در انتظار آن بودند، به صورت رسمی اعلام کرد....

بازی زولا یک بازی تیراندازی آنلاین به سبک شوتر است که در ایران توسط استودیو سورنا گیمز منتشر شده است و با برگزاری مسابقات دوره ای هفتگی و ماهانه و جوایز میلیونی خود موفق شده بین مخاطبان ایرانی طرفداران زیادی پیدا کند.

استودیو سورنا گیمز دقایقی قبل جزئیات نسخه جدید زولا را که طرفداران این بازی مشتاقانه در انتظار آن بودند، به صورت رسمی اعلام کرد. مطابق انتظار، این نسخه جدید تغییرات مختلفی را در بازی به وجود می‌آورد تا تجربه‌ی کلی کاربر بهبود یابد. اولین تغییر، اضافه شدن لابی سریع است. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند به صورت مستقیم به حالت‌ها و نقشه‌های مختلف از جمله مبارزه‌ی تیمی، رقابتی و بتل رویال دسترسی داشته باشند. البته حالت بتل رویال همچنان مراحل تست را پشت سر می‌گذارد و قابل‌استفاده نیست.

از دیگر امکانات نسخه جدید زولا حالت سرگرمی جدید یا فان مود است که در آن، سه حالت مختلف در دسترس کاربران قرار می گیرد. اولین حالت، جنگ گلوله برفی است. این حالت شامل رقابت ۱۶ کاربر می‌شود که در قالب دو تیم حداکثر هشت نفره مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. هدف از شرکت در این حالت، کشتن دشمنان با استفاده از گلوله‌های برفی و دستیابی به امتیاز تعیین شده است. البته در جریان رقابت یک سری بسته‌های کوچک داخل نقشه قرار می‌گیرد که شامل سلاح‌های قدرتمندی می‌شوند. کاربران می‌توانند از آن سلاح‌ها برای کشتن رقبا بهره ببرند.

نسخه جدید زولا منتشر شدنسخه جدید زولا منتشر شد

دومین حالتی که درفان مود دیده می‌شود، سلاح کمری است. همان‌طور که از اسمش می‌توان حدس زد، کاربران در رقابت‌های این حالت تنها قادر به استفاده از کلت هستند. البته ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. هر کاربر در ابتدای رقابت تنها سه گلوله داشته و به ازای کشتن هر کاربر دیگر، سه گلوله دریافت می‌کند؛ قانونی که باعث شده هیجان و استرس شرکت در این حالت به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد. سومین و آخرین حالت فان مود، تحت عنوان چالش رنگی شناخته می‌شود.

رقابت‌های سومین حالت شامل یک گرداننده می‌شود که پس از چرخش، به صورت تصادفی یک رنگ را نشان می‌دهد. کاربران حاضر در رقابت سپس باید خودشان را به محل مورد نظر برسانند. کاربری که بتواند خودش را به عنوان اولین نفر به مقصد برساند، به عنوان برنده معرفی شده و یک امتیاز به تیم خودش اضافه می‌کند. در ضمن، رقابت‌های این حالت در یک نقشه‌ی ۱۶ در ۱۶ رخ می‌دهد.

یکی دیگر از تغییرات مهمی که در نسخه جدید بازی تیراندازی زولا ایجاد شده، اضافه شدن رتبه‌بندی به حالت مبارزه‌ی تیمی است. مانند چیزی که در سرورهای حالت رقابتی وجود دارد، کاربران با توجه به عملکردشان در حالت مبارزه‌ی تیمی، امتیاز کسب کرده و به ترتیب در جدول قرار می‌گیرند. رتبه‌بندی مربوط به این حالت از طریق پروفایل حساب کاربری قابل‌مشاهده است. در کنار این تغییرات، مجموعه‌ای از بهبودها در بخش‌های مختلف اتفاق افتاده که برای مثال می‌توان به به‌روزرسانی سرورها اشاره کرد. این اقدام، با توجه به درخواست‌ها و گزارش‌های کاربران جهت کاهش لگ و پینگ صورت گرفته است.

نسخه جدید زولا منتشر شدنسخه جدید زولا منتشر شد

به لطف بهبودهایی که در نقشه‌ی شهر قدیمی به وجود آمده، خبری از افت فریم و پینگ نامناسب نخواهد بود. به جز این مورد، یک نقشه‌ی کاملا جدید به زولا اضافه شده که قلعه نام دارد. کاربران قادر هستند تمامی حالت‌ها به جز اسکورت و شکار رئیس را در این نقشه تجربه کنند. نقشه قلعه، بسیار حائز اهمیت بوده و قرار است یکی از نقشه‌های مسابقات زولا در آینده باشد.

در ضمن، در نسخه جدید زولا این امکان برای کاربران فراهم شده تا در پنج ثانیه‌ی آغازین هر راند سلاح‌های خود را انتخاب کنند.

برای دانلود و نصب رایگان زولا می توانید از طریق این لینک اقدام نموده و از جوایزی که برای کاربران جدید در نظر گرفته شده بهره مند شوید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گیم شات ارسال شده و گیم شات در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا