شرکت پرستاری در فردیس


شرکت پرستاری در فردیس

اگر بیماری در منزل دارید یا با یک سالمند زندگی می‌کنید یا برای نگهداری و مراقبت از فرزند خود به کمک نیاز دارید، حتما از خدمات پرستاری شرکت پرستاری در فردیس استفاده کنید و با خیال راحت این بخش از نیاز خود را مرتفع سازید.

صراط:

شرکت پرستاری در فردیس به کمک مجموعه هوم‌کا تلاش می‌کند تا این بخش از نیاز ساکنان منطقه فردیس را مرتفع سازد. کمک گرفتن از یک پرستار با تجربه و مورد اطمینان برای نگهداری از کودک، نوزاد، سالمند و بیمار برای عده‌ای از افراد که توانایی یا فرصت کافی برای نگهداری ندارند، بسیار با ارزش و مفید است. بنابراین اگر بیماری در منزل دارید یا با یک سالمند زندگی می‌کنید یا برای نگهداری و مراقبت از فرزند خود به کمک نیاز دارید، حتما از خدمات پرستاری شرکت پرستاری در فردیس استفاده کنید و با خیال راحت این بخش از نیاز خود را مرتفع سازید.

شرکت پرستاری در فردیس

خدمات شرکت پرستاری در فردیس

نگهداری و مراقبت از انواع بیماران با هر درجه و سطحی از بیماری نگهداری و مراقبت از نوزاد نگهداری و مراقبت از سالمند سالم و سالمندان بیمار نگهداری و مراقبت از معلولان جسمی و معلولان ذهنی

نگهداری از بیمار به کمک شرکت پرستاری در فردیس

چنانچه بیماری در منزل دارید که از پسِ نگهداری او بر نمی‌آیید یا فرصت نگهداری از او را ندارید و یا از نگهداری و مراقبت او خسته شده‌اید و به کمک نیاز دارید، می‌توانید از خدمات منحصربه فرد شرکت پرستاری در فردیس استفاده کنید. برای این شرکت مهم نیست که بیمار شما به چه نوعی از بیماری مبتلا است یا چه درجه‌ای از بیماری دارد. پرستاران با تجربه و با مهارت در شرکت پرستاری در فردیس از پسِ نگهداری از هر بیماری با هر درجه‌ای از بیماری بر‌می‌آیند و می‌توانند کمک حال خوبی برای شما باشند.

خدماتی که شرکت پرستاری در فردیس هوم کا برای نگهداری از بیمار ارائه می‌دهد از قرار زیر است:

مدیریت درد بیمار مراقبت از زخم و بخیه بیمار نظارت به مصرف منظم دارو توجه به عوارض دارویی بیمار تنظیم برنامه مراقبتی روزانه بیمار انجام تغذیه با گاواژ یا تغذیه وریدی مراقبت از سوند بیمار و انجام سونداژ مراقبت از زخم‌های دیابتی پیشگیری از زخم بستر و مراقبت از زخم بستر تغییر پوزیشن دادن به بیمار برای جلوگیری از زخم دیابت کمک به حرکت و جابجایی بیمار و آموزش‌های لازم جهت چگونگی شروع حرکت و استفاده از عضلات

چنانچه قصد دارید از خدمت نگهداری از بیمار شرکت پرستاری در فردیس استفاده کنید، می‌توانید به وبسایت هوم‌کا به آدرس www.homeca.ir سر بزنید و یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید.

مزیت مراقبت از بیمار در منزل چیست؟

وقتی بیماری از بیمارستان مرخص می‌شود، هنوز برای بهبودی و بازگشتن به سلامتی کامل نیاز به پرستاری و مراقبت دارد. شکل پرستاری از بیمار در منزل با شکل پرستاری از بیمار در بیمارستان متفاوت است. پرستاری که در منزل از بیمار پرستاری می‌کند، تمام توجه‌اش به همان یک بیمار معطوف است، لذا بهتر و باکیفیت‌تر می‌تواند به بیمار خدمات‌دهی داشته باشد.

به طور کلی مراقبت از بیمار در منزل، بسیار گسترده است و جنبه‌های بسیاری دارد. برای مراقبت از بیمار در منزل خدمات بسیاری وجود دارند که متناسب با نیاز بیمار مشخص می شوند.

شرکت پرستاری در فردیس لیست کاملی برای ارائه خدمات پرستاری از بیمار تهیه و تدارک دیده است که متقاضیان می‌توانند بر اساس نیاز خود از این خدمات استفاده کنند.

تزریق آمپول و سرم یکی از مهمترین و اصلی‌ترین خدماتی که یک پرستار بیمار باید با آن کاملا آشنا باشد و بتواند آن را انجام دهد. گرچه این کار در ظاهر ساده‌ است، اما در عمل نیاز به دانش، تجربه و مهارت دارد. چنانچه یک آمپول یا سرم به شکل غیر استاندارد به بیمار تزریق شود، عواقب خفیف تا وخیم متعددی دامن بیمار را می‌گیرد. وقتی پرستاری بتواند این خدمت را کاملا اصولی و استاندارد در منزل ارائه دهد، دیگر بیمار نیاز ندارد به درمانگاه مراجعه کند.

در لیست خدمات شرکت پرستاری ویزیت پزشک‌های عمومی و پزشک متخصص نیز وجود دارد. ارائه خدمات فیزیوتراپی و گرفتن نمونه برای آزمایشگاه شکل دیگری از خدمات است که شرکت پرستاری در فردیس برای متقاضیان در نظر گرفته است.

شرکت پرستاری در فردیس

چه زمانی از پرستار بیمار در منزل کمک بگیریم؟

وقتی به خوبی از پس پرستاری بیمار خود بر نمی‌آییم یا به اندازه کافی با کمک‌های اولیه پزشکی آشنایی نداریم و نمی‌توانیم اقدامات اولیه پزشکی را برای بیمار انجام دهیم، یا وقتی از پرستاری کردن خسته شده‌ایم و نیاز به استراحت داریم، یا وقتی مشغله کاری زیاد اجازه نمی‌دهد تا بتوانیم از بیمار خود پرستاری کنیم؛ وقتی بیمار با محدودیت‌های حرکتی روبه روست و جابه جا کردن او سخت است، وقتی بیماری به گونه‌ای است که محیط امن خانه روند بهبودی را برای او بهتر می‌کند و حال بیمار در منزل بهتر است، وقتی رفت و آمد کردن حتی با خودروی شخصی برای بیمار و اطرافیان او سخت است و به طور کلی وقتی که نگهداری از بیمار در بیمارستان هیچ ضرورتی ندارد، بهترین تصمیم این است که از بیمار در منزل به کمک یک پرستار ماهر و با تجربه نگهداری کنیم.

نگهداری از کودک به کمک خدمات شرکت پرستاری در فردیس

نگهداری از کودک و نوزاد شکل دیگری از خدمات پرستاری و مراقبتی است که برخی از افراد به دلایل مختلف به آن نیاز دارند. مراقبت و پرستاری از کودکان و نوزادان باید توسط افرادی انجام پذیرد که در این زمینه تخصص و دانش و تجربه دارند و به اندازه کافی حوصله سر و کله زدن با کودکان را دارند. در غیر این صورت تردیدی نداشته باشید که کودک آسیب می‌بیند و اذیت می‌شود. یک پرستار کودک به دلیل ارتباط نزدیکی که با کودک دارد، می‌تواند تاثیرات بسیار زیاد و عمیقی روی کودک و حتی داشته باشد. از همین جهت والدین نباید در انتخاب پرستار برای فرزند خود سهل انگاری کنند و این موضوع را سبک بشمارند.

خدمات شرکت پرستاری در فردیس برای پرستاری از کودک

آماده کردن شیر خشک نوزاد تهیه غذای کودک استحمام کودک تعویض لباس، پوشک شستن لباس‌های کودک کمک به دستشویی رفتن کودک و آموزش آن برنامه ریزی برای اوقات فراغت مانند بازی در خانه، رفتن به شهربازی، ورزش و… به مدرسه بردن و آوردن کودک تنظیم فواصل زمانی تغذیه و خواب کودک آموزش به کودک در مورد نظافت شخصی و آداب معاشرت قصه خوانی برای کودک و... .

چنانچه قصد دارید از خدمت نگهداری از کودک شرکت پرستاری در فردیس استفاده کنید، می‌توانید به وبسایت هوم‌کا به آدرس www.homeca.ir سر بزنید و یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید.

نکات مهم برای انتخاب پرستار کودک از سوی شرکت پرستاری در فردیس

باید پرستاری برای کودک خود انتخاب کنید که با روان شناسی کودک آشنایی کامل داشته باشد. ترجیحا تحصیل کرده و با تجربه باشد. صبور، با محبت و کودک یار باشد. پرستار کودک در کنار مراقبت از کودک، باید یار و همراه کودک باشد و حوصله کودک را داشته باشد و باید برای تامین نیازهای کودکانه کودک در دنیای کودکانه او وارد شود؛ به عبارت دیگر پرستار کودک باید به حرف‌های کودک گوش دهد، برایش قصه بگوید، با کودک همبازی شود و درک مناسبی از شرایط کودک داشته باشد. پرستار کودک باید به تدریج آگاهی ضروری و مناسب از عادات و خلقیات کودک پیدا کند. پرستار کودک باید زمان شناس و مسئولیت پذیر باشد. پرستار کودک باید سلامت روحی و جسمی کامل و سالم برای نگهداری از کودک داشته باشد. پرستار کودک باید همپای کودک زمین بخورد و بلند شود و همواره در کنار کودک باشد و او را برای زندگی کردن تربیت کند. نکات تربیتی خوب و ارزشمند را به کودک آموزش دهد و به طور کلی همراه کودک باشد. پرستار کودک باید از هر جهت قابل اطمینان باشد و روان سالم داشته باشد.

شرکت پرستاری در فردیس

نگهداری از سالمند به کمک خدمات شرکت پرستاری در فردیس

دوران سالمندی و زندگی سالمندی سختی‌ها مخصوص به خودش را دارد. اینکه برخی از سالمندان به پرستار نیاز داشته باشند، امری طبیعی و قابل درک است. وقتی افراد پا به سن می‌گذارند، دچار مشکلاتی می‌شوند که گریزی از پذیرش آنها نیست، زیرا تنها علل آن مشکلات افزایش سن و به تعبیری پیری است. بعد از 50 سالگی شرایط زندگی تغییرات زیادی می‌کند. گرچه برای بسیاری این سن ابتدای جوانی کردن است و بسیاری هستند که در این سن و سال حال و روز جوانی دارند و با مشکلات افزایش سن روبه رو نیستند، اما فراموش نکنید که ما در مورد اکثریت حرف می‌زنیم و نه اقلیت.

بهتر این است که سن و دوران سالمندی را از ظهور نشانه‌ها و تغییرات در افراد تشخیص دهیم. به طور کلی سالمندان به سه دسته تقسیم می‌شوند:

سالمندان جوان (۷۰-۶۰ سال) سالمندان میانسال (۸۰-۷۱ سال) سالمندان پیر (۸۱ سال به بالا)

شرکت پرستاری در فردیس برای نگهداری از همه سالمندان در هر سنی و با هر درجه‌ای از ناتوانی آمادگی دارد. برای استفاده از خدمات این شرکت می‌توانید به وبسایت هوم‌کا به آدرس www.homeca.ir سر بزنید و یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید.

برخی از خدمات شرکت پرستاری در فردیس برای نگهداری از سالمندان

مدیریت درد بیمار مراقبت از زخم و بخیه بیمار نظارت به مصرف منظم دارو توجه به عوارض دارویی بیمار تنظیم برنامه مراقبتی روزانه بیمار انجام تغذیه با گاواژ یا تغذیه وریدی مراقبت از سوند بیمار و انجام سونداژ مراقبت از زخم‌های دیابتی پیشگیری از زخم بستر و مراقبت از زخم بستر تغییر پوزیشن دادن به بیمار برای جلوگیری از زخم دیابت

شرکت پرستاری در فردیس با هوم کا

چنانچه به هر یک از خدمات پرستاری که شرح آن گذشت نیاز دارید، می‌توانید از خدمات پرستار در منزل فردیس استفاده کنید.. برای این کار به وبسایت هوم‌کا به آدرس www.homeca.ir سر بزنید و یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد