ویژه برنامه‌های دهه فجر مازندران اعلام شد


ویژه برنامه‌های دهه فجر مازندران اعلام شد

ساری - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با صدور اطلاعیه‌ای ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان را اعلام و تاکید کرد که برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه از نواخته شدن زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن در مدارس سراسر استان، رژه موتوری و خودرویی در تمام شهرهای مازندران همزمان با یکهزار و ۲۰۰ شهر کشور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین "عباس محمدحسنی" نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران و پخش مستقیم آن از صدا و سمیای مازندرن به عنوان مهم ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران یاد شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد که رژه موتوری از محل فرودگاه ساری تا مزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان و ویژه برنامه نمادین سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) هم برنامه های نخستین روز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

این شورا در اطلاعیه خود تبیین جایگاه بی‌بدیل امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبیین جایگاه حضور حماسی مردم و حفظ هویت دینی انقلاب اسلامی، وحدت و همبستگی، امید آفرینی و بصیرت افزایی و دشمن شناسی از جمله اهداف و سیاست‌های کلی ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عنوان کرده است.

در این اطلاعیه عنوان شده است که با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامتی مردم، بیشتر برنامه‌های در نظر گرفته در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی و دیگر شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این اطلاعیه از اقشار مختلف مردم، دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای نظامی و انتظامی، علما و روحانیان دعوت کرد با تمام توان در ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دیار علویان مشارکت معنوی موثر داشته باشند تا این برنامه‌ها با شکوه خاصی در استان برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی