حامد لک این بار با پرسپولیس علیه ماشین سازی


حامد لک این بار با پرسپولیس علیه ماشین سازی

بازی امروز پرسپولیس تداعی کننده یک خاطره جالب برای دروازه بان این تیم خواهد بود. نوشته حامد لک این بار با پرسپولیس علیه ماشین سازی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حامد لک این بار با پرسپولیس علیه ماشین سازی

پرسپولیس و لک مقابل ماشین؛ به یاد چیپ معروف
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۲
حامد لک این بار با پرسپولیس علیه ماشین سازی

بازی امروز پرسپولیس تداعی کننده یک خاطره جالب برای دروازه بان این تیم خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس امروز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان ماشین سازی خواهد بود. این بازی تداعی کننده یک خاطره جالب برای حامد لک ، دروازه بان سرخ پوشان خواهد بود.

حامد لک فصل گذشته با وجود اینکه ماشین سازی روزهای پر نوسانی داشت، توانست نمایش بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و جزو معدود خوب های تیمش در لیگ نوزدهم باشد. یکی از این نمایش های خوب مقابل پرسپولیسی بود که لک امسال درون دروازه اش حضور دارد.

این خاطره به نهم آبان سال گذشته مربوط می شود، جایی که هدایت پرسپولیس را کالدرون بر عهده داشت و پرسپولیس در دقیقه ۸۹ بازی مقابل ماشین سازی که با نتیجه صفر – صفر در آستانه تمام شدن بود، صاحب ضربه پنالتی شد و حامد لک، دروازه بان فعلی پرسپولیس که درون دروازه ماشین سازی حضور داشت، پنالتی چیپ علیپور را به راحتی گرفت تا تیم خطیبی، پرسپولیس را در تهران متوقف کند.

تقابل حامد لک با تیم سابقش به همراه خاطره ای که به آن اشاره کردیم و زمان زیادی هم از آن نمی گذرد باعث شده تا بازی امروز برای دروازه بان پرسپولیس یک بازی ویژه به حساب بیاید.

حامد لک این بار با پرسپولیس علیه ماشین سازی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس