شهرستان جویبار دهه فجر میزبان افتتاح 27 طرح عمرانی است


شهرستان جویبار دهه فجر میزبان افتتاح 27 طرح عمرانی است

ساری – ایرنا – فرماندار شهرستان جویبار از افتتاح 27 طرح عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

سید علی اسد روز شنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه اعتبار هزینه شده برای ۲۷ طرح عمرانی را ۲۰ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: مهم ترین طرح قابل افتتاح دهه فجر امسال زیرسازی و آسفالت جاده ساحلی چپکرود به متراژ ۱۹ هزار و ۷۶۰ متر مربع است.

وی گفت: این طرح با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان جویبار با بیان اینکه در دهه مبارک فجر احداث و تجهیز ساختمان شهرک صنعتی به متراژ ۱۵۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، افزود: ساختمان آتش نشانی شهرداری جویبار هم در سه طبقه و به متراژ ۳۵۰ متر مربع و هزینه ۱۲۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

اسد دیگر طرح های قابل افتتاح را احداث ۲ طرح اشتغالزایی بهزیستی، احداث مسکن مددجویی و ۲ طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، تامین روشنایی بلوار دریا، روکش آسفالت روستای بالازرین کلا به متراژ ۶ هزار متر مربع واحداث کانال آبرسانی بطول ۲ هزار متر مربع عنوان کرد.

وی همچنین اجرای بوستان و زمین ورزشی روستای آباده، نصب ۵ دستگاه پایش تصویری در روستای گلدشت، اجرای زیرسازی آسفالت به طول یکهزار متر مربع در روستای گلدشت، نصب هفت دستگاه پایش تصویری در روستای میانملک و اجرای بوستان و زمین ورزشی در روستای چارطاق بن را از دیگر طرح های افتتاحی دهه فجر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه جدول گذاری و اصلاح هندسی میدان سراج کلا و اصلاح هندسی و روشنایی بلوار خیابان بیزیکی به بهره برداری می رسد، افزود: زیرسازی آسفالت خیابان طاهرپور، اجرای کانال و زیرسازی آسفالت و همچنین اصلاح هندسی و موزائیک کاری و آسفالت میدان جوان محله هم افتتاح می شود.

فرماندار شهرستان جویبار در پایان با اعلام اینکه در ایام دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی ۲ طرح با برآورد هزینه ۳۱ میلیارد ریال آغاز می شود، گفت : این طرح ها شامل عملیات اجرایی ساختمان ۱۱۵ بین جاده ای و مسکن مددجویی بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن