معرفی چند شرکت برتر ایرانی تولید بازی فکری


معرفی چند شرکت برتر ایرانی تولید بازی فکری

شرکت های ایرانی تولید بازی فکری همه شما با انواع بازی های فکری آشنایی دارید و مطمئنا برای یک بار هم که شده برای خرید این محصولات اقدام کرده اید. همیشه والدین سعی می کنند تا بازی هایی با برند خارجی برای کودکان خود تهیه کنند. در این بین از شرکت های ایرانی تولید بازی […] نوشته معرفی چند شرکت برتر ایرانی تولید بازی فکری اولین بار در چطور پدیدار شد.

شرکت های ایرانی تولید بازی فکری

همه شما با انواع بازی های فکری آشنایی دارید و مطمئنا برای یک بار هم که شده برای خرید این محصولات اقدام کرده اید. همیشه والدین سعی می کنند تا بازی هایی با برند خارجی برای کودکان خود تهیه کنند. در این بین از شرکت های ایرانی تولید بازی فکری غافل شده و متاسفانه به شرایط فرزند خود نیز توجه نمی کنند.

اگر شما صاحب فرزندی هستید باید به عنوان والدین برای کودکان بازی های مناسبی تهیه نمایید. در این مقاله به معرفی تولیدکننده های ایرانی بازی فکری اشاره می کنیم تا شما با آن ها آشنا شده و در هنگام خرید یک انتخاب درستی داشته باشید.

بازی های فکر ینه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز رده بندی شده است. این نوع بازی ها می تواند به افزایش خلاقیت، دقت و تمرکز افراد به خصوص کودکان کمک نماید. در این مقاله سعی می کنیم تا در کنار معرفی شرکت های تولید کننده بازی های فکری به چند نمونه بازی فکری که می تواند مفید باشد نیز اشاره کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

شرکت های ایرانی تولیدکننده بازی فکری

خیلی از والدین فکر می کنند با خرید بازی فکری اجازه نمی دهند کودکان خود از بازی لدت ببرند. به همین جهت بازی های سرگرم کننده را به بازی های پر کاربرد فکری ترجیح می دهند.

ولی باید اشاره کنیم که اینگونه نیست. هم اکنون شرکت های ایرانی تولید بازی فکری توانسته اند با انتخاب روش های جدید و مدل های خاص در کنار یادگیری باعث سرگرم شدن و حتی لذت بردن کودکان از انواع بازی های مختلف را فراهم نمایند.

اگر به فکر سرگرمی کودکان خود در کنار آموزش هستید بهترین انتخاب را انجام دهید. امروزه روانشناسان اعتقاد دارند که بازی هایی که جنبه آموزشی دارد برای فرزندان و کودکان در سنین پایین بسیار مناسب بوده و می تواند در فرآیند یادگیری آن ها در تاثیر بسازی داشته باشد.

در ادامۀ این مقاله به تولیدکننده های ایرانی بازی فکری اشاره می کنیم. اگر قصد دارید برای فرزند خود بازی های متناسب با سن را تهیه کنید بهتر است این مقاله را تا پایان مطالعه کرده و سعی کنید در هنگام خرید به سراغ بازی های تولید داخل بروید.

شرکت فکرانه

از تولیدکننده های ایرانی بازی فکری شرکت فکرانه را می توان نام برد. این شرکت با توجه به نیاز کودکان و نوجوانان اقدام به طراحی بازی های مختلفی کرده است تا در عین حال که با کمک این بازی های سرگرم می شوند جنبه آموزشی و ایجاد فضای یادگیری را نیز فراهم می کند.

از جمله بازی هایی که تولید شده توسط این شرکت هستند می توان به :

دومینو

تایلو

کار اوت

اسپینی

ارائه انواع مختلف روبیک برای علاقمندان

ارائه انواع بازی های ساختنی و متنوع مثل ساختنی های فلزی، مکعب ها، مگنت سبک خمیده و …

برخی بازی هایی که توسط این شرکت تولید شده است توانسته تا بزرگتر ها را نیز در بازی کودکان سهیم کند. شما اگر می خواهید در کنار فرزندان خود نیز مشغول بازی باشید به سراغ بازی های ساختنی با فلز، دومینو و حتی روبیک بروید.

بازیتا

شرکت های ایرانی تولید بازی فکری در حال حاضر بسیار افزایش یافته است. چرا که دیگر به مانند گذشته اسباب بازی ها تنها برای سرگرمی استفاده نمی شود؛ بلکه در کنار بازی، خانواده ها سعی می کنند خلاقیت فرزندان خود را افزایش داده و هم اینکه بتوانند در کنار یکدیگر روزهای خوبی را سپری کنند. به همین منظور استفاده از بازی های فکری افزایش پیدا کرده است.

شرکت بازیتا از جمله تولیدکننده های ایرانی بازی فکری است که توانسته محصولات زیادی در این زمینه وارد بازار کسب و کار نماید. شما اگر قصد داشته باشید محصولات این شرکت را خریداری کنید از فروشگاه های فرهنگی و یا فروشگاه های فروش اسباب بازی های فکری، آموزشی اقدام کنید.

از جمله بازی هایی که توسط این شرکت تولید شده است می توان به: لگو، الفبای ریبو، تعادل، دست چین چهار نفره، سر انگشتی و …. اشاره نمود.

معرفی چند شرکت برتر ایرانی تولید بازی فکری

شرکت هوپا

شرکت هوپا نیز در عرصه تولید بازی های فکری ایرانی خود را در رقابت با دیگر شرکت ها قرار داده است. محصولات این برند در فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های فرهنگی، آموزشی و …. قابلیت دسترسی دارد.

شما می توانید برای ایجاد خلاقیت در کودکان خود و آموزش مشاغل و … از محصولات این شرکت استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که هر چقدر شما کودکان خود را به سمت بازی های فکری هدایت کنید آن ها زودتر می توانند در آینده پیشرفت داشته و خلاقیت خود را شکوفا کنند.

کارو بار: این بازی می تواند مشاغل مختلف را با بازی به فرزندان شما بیاموزد و آن ها را برای ورود به دنیای کار راهنمایی کند.

دژ: در این بازی می توانید شما به عنوان بازیگر هفت اقلیم شرکت کنید. این بازی مناسب بزرگسالان بوده و می تواند باعث جمع شدن اعضای خانواده و سرگرمی در دورهمی ها باشد.

جالیز: نوعی بازی برای کشاورزی است که کودکان را می تواند با چگونگی مراحل کاشت، داشت و برداشت آشنا کند.

سفالگر: با این بازی فرزندان شما هم می آموزند چگونه شکل درست کنند و هم به راحتی به بازی مورد علاقه خود یعنی گل بازی دسترسی دارند. بزرگتر ها نیز می توانند در این بازی ها کودکان خود را همراهی نمایند.

تولیدی پایارو

اگر می خواهید از برندهای ایرانی برای تهیه بازی های فکری استفاده کنید می توانید به سراغ شرکت های ایرانی تولید بازی فکری نظیر پایارو بروید. این شرکت با طراحی و ساخت بازی های متناسب با شرایط سنی کودکان و نوجوانان در زمینه آموزشی و خلاقیت نقش تاثیر گذاری دارد.

شما برای خرید محصولات این شرکت می توانید به مراکز فرهنگی، آموزشی مراجعه کنید. چرا که انواع مختلف بازی های فکری برای فرزندان شما در این مراکز موجود است. لازم است اشاره کنیم که شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط روحی و یادگیری فرزند خود بازی های مناسبی را انتخاب کرده و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

از جمله بازی های طراحی شده توسط این شرکت می توان به:

بازی فکری لوکوموتیو

بازی فکری گوشا گوش

بازی فکری ج پلاس

بازی فکری جنگ شاهان

بازی فکری رینگ

باز فکری اقیانوس

اشاره نمود. در ضمن شما به عنوان والدین می توانید در اوقات فراغت با فرزندان خود مشغول بازی شوید. چرا که این نوع بازی ها باعث می شود تا بزرگترها نیز در کنار کودکان مشغول شوند و از بودن در کنار یکدیگر لذت ببرند.

معرفی چند شرکت برتر ایرانی تولید بازی فکری

نهالک

شرکت نهالک در بین شرکت های ایرانی تولید بازی فکری قرار دارد و هم اکنون توانسته بازی های زیادی را برای کودکان و نوجوانان طراحی و تولید نماید. لازم است بدانید که این بازی ها نه تنها برای سرگرمی کودکان مفید است بلکه می تواند به رشد خلاقیت آن ها نیز کمک نماید.

همچنین بزرگترها و والدین نیز می توانند در کنار کودکان و نوجوانان خود مشغول بازی شده و از بودن در کنار یکدیگر لذت ببرند. اگر با بازی های فکری و آموزشی تولید این شرکت آشنایی ندارید می توانید در این قسمت همراه ما باشید تا اطلاعات زیادی در این زمینه به دست آورید.

بازی فکری آبینوس: این باز مهیج در مورد دزدان دریایی و تلاش آن ها برای به دست آوردن ثروت زیاد است.

بازی فکری بازار تبریز: شما در این بازی به عنوان یک فروشنده شرکت می کنید. که این فروشندگی در بازار تبریز است.

از جمله بازی های دیگر می توان به بازی معلق بابل، بازی بید بلا، بازی تند و تند، بازی جشن تولد، بازی جفت و جور و … می توان اشاره نمود.

خرید بازی فکری؛ کجا و چگونه؟

در کنار اینکه خرید بازی های فکری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، نوع خرید و چگونگی دسترسی به آن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. بازی های فکری در فروشگاه و شهر کتاب، اسباب بازی فروشی ها و همچنین در فروشگاه های آموزشی فکری موجود می باشند که شما در هر شهری می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اگر نوع بازی فکری رومیزی مورد نظر شما در این مکان ها یافت نشد و یا شما وقت خرید از فروشگاه ها را ندارید پیشنهاد می کنیم تا از طریق وب سایت های اینترنتی برای کودکان یا بزرگسالان خرید بازی فکری به صورت آنلاین و غیرحضوری را تجربه کنید.

اگر می خواهید فرزند شما بتواند یک بازی خاص و مهیج را تجربه کند و در کنار بازی و سرگرمی از نظر فکری رشد نماید باید به فکر نوع بازی انتخابی و کیفیت آن باشید. در ضمن هر چقدر بازی شما خاص تر و جذاب تر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

شما به عنوان والدین نقش اساسی در خلاقیت فرزندان خود ایفا می کنید. پس حتما سعی کنید تا به سمت محصولاتی بروید که به فرزند شما کمک می کند با دنیای بزرگ خود آشنا شده و بتواند با تمرکز و دقت بیشتری وارد فضای درسی و آموزشی شود. همچنین در کنار آموزش ها می توانید این نوع بازی ها را نیز برای یادگیری بهتر فرزندان خود تهیه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد