برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در دهه فجر  


برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در دهه فجر  

صدیقه نظری گفت: یکی از برنامه های کانون حضرت رقیه (س) در این ایام فرخنده، برگزاری مسابقه بازی های بومی محلی منطقه ویژه بانوان و آقایان است که در پایان به تیم های برتر جوایزی اهدا می شود.

«صدیقه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: یکی از برنامه های کانون حضرت رقیه (س) در این ایام فرخنده، برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی منطقه ویژه دختران و پسران است که با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار می‌شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت افزود: از آنجایی که در گذر زمان و با آمدن بازی های اینترنتی، بازی های بومی محلی رو به فراموشی است بنابراین تصمیم گرفتیم که از ایام الله دهه فجر برای احیای بازی های بومی محلی و سنت های قدیمی و نیز بالا بردن روحیه شادی و نشاط مردم بهره گیریم.

وی بیان کرد: همچنین در نظر داریم جشن ولادت حضرت زهرا (س) و پیروزی انقلاب اسلامی را در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کنیم.



نظری ابراز کرد: از ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در این جشن، مولودی خوانی، سخنرانی و اجرای سرود توسط گروه سرود بچه های مسجدی کانون حضرت رقیه (س) است.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت ابراز کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و نیز در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از مادران شهدا تجلیل کنیم.



وی اظهار کرد: طرح تکریم مادران یکی دیگر از برنامه های ویژه این ایام است که در راستای اجرای این طرح دختران عضو کانون به دست بوسی مادران می روند.



نظری یادآور شد: آذین بندی مسجد و محله از سایر برنامه هایی است که در آستانه دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) با کمک بچه های مسجدی کانون انجام می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام و نیز تبیین شخصیت و سیره حضرت زهرا (س) گام برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک