اقدام عجیب فولادی‌ها در زمین +عکس و فیلم


اقدام عجیب فولادی‌ها در زمین +عکس و فیلم

باشگاه فولاد خوزستان به عنوان میزبان دیدار این تیم مقابل پیکان در هفته سیزدهم، برای جلوگیری از اوت دستی پیکانی‌ها دست به اقدامی عجیب زد.

رد شایعه لغو دیدار فولاد و پیکان/ بازی سر وقت برگزار می‌شود

سرپرست دبیری هیات فوتبال خوزستان می‌گوید بازی فولاد و پیکان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پس از انتشار اخباری مبنی بر احتمال لغو بازی فولاد و پیکان به دلیل تغییر خط کشی و گل و لای اطراف زمین، عبدالنبی شولی، سرپرست دبیری هیات فوتبال خوزستان به ایسنا گفت که این دیدار سر وقت برگزار می‌شود.

او در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر خط کشی دارد انجام می‌شود. گل و لای هم به این دلیل است که مسئولان ورزشگاه روی ترمیم اطراف چمن کار کردند و مشکلی وجود ندارد. فقط خط کشی مشکل داشت که اکنون هم دارند آن را ترمیم می‌کنند و بازی انجام می‌شود.

دیدار دو تیم فولاد و پیکان از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پیکان از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:10 امروز (شنبه) در ورزشگاه فولاد آره‌نا خوزستان برگزار می‌شود، اما اتفاقی عجیب پیش از شروع این دیدار رخ داد.

در این فصل یکی از تاکتیک‌های اصلی و اثرگذار پیکان، اوت‌های دستی بلند نادر محمدی است که در چند بازی هم موفق شده با این تاکتیک به گل برسد یا ایجاد موقعیت کند. از همین‌رو فولادی‌ها برای جلوگیری از این تاکتیک دست به اقدامی عجیب زدند و با عریض کردن زمین و عقب بردن خط طولی زمین، سعی کردند فضا کمتری را برای پرتاب اوت ایجاد کنند.

عریض کردن زمین، تنها اقدام فولادی‌ها نبوده بلکه آنها با آبیاری بیش از اندازه کناره‌های زمین را گِل کرده‌اند که در این شرایط بازیکن نتواند با دورخیز و دویدن پرتاب اوت کند، چرا که دویدن روی چنین زمین برای پرتاب اوت خطرآفرین نیز خواهد شد. همچنین در بخش‌های دیگری از پیست کنار زمین هم که فضای بیشتری وجود دارد، کاورهای چمن روی این بخش پهن شده تا مانع پرتاب اوت بازیکن پیکان شوند.

حسین شمس، ناظر بازی فولاد خوزستان و پیکان است که پس از بازدید از زمین، به سیدمحمد علوی، سرپرست فولاد اعلام کرد اجازه نخواهد داد بازی در این زمین آغاز شود، چراکه عریض شدن زمین، باعث خارج شدن آن از استاندارد شده است.

ناظر بازی پس از بازدید از زمین، برای حل این مشکل با مسئولان مربوط جلسه‌ای برپا کرد.

در تصاویر زیر، عقب رفتن خط طولی زمین را مشاهده می‌کنید که مشخص است فاصله خط طولی با نیمکت‌ها نسبت به دیدارهای قبلی فولاد کمتر شده است:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول