سپاه ایلام 850 برنامه در دهه فجر برگزار می کند


سپاه ایلام 850 برنامه در دهه فجر برگزار می کند

ایلام - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام گفت: 850 ریز برنامه در قالب 95 عنوان سرفصل در دهه فجر امسال توسط سپاه و بسیج استان اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، قدرت الله کریمیان روز شنبه در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: این برنامه ها در رده های پایگاه های مقاومت و بسیج اقشار در نقاط مختلف استان با محوریت مساجد برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا، برنامه های امسال متناسب با شرایط کنونی جامعه تدوین و طراحی شده و برگزاری رژه خودرویی و موتوری جایگزین رزمایش گردان های بیت المقدس و عاشورا شده و فردا همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل برنامه نمادین تمثال ایشان از فرودگاه شهدای ایلام تا مدرسه فرزانگان انجام می گیرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام یادآور شد: عمده برنامه های امسال حول ویروس کرونا و اعزام تیم های پرشکی به نقاط مختلف استان و اجرای طرح یاسر با محتوای امداد و خدمات پزشکی توسط بسیج جامع پزشکی به مناطق محروم است.

سرهنگ کریمیان تاکید کرد: در دهه فجر امسال رزمایش خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی در نقاط مختلف استان بخصوص مناطق محروم و دورافتاده برگزار و از افراد موفق در طرح سلامت محله محور شهید سلیمانی نیز قدردانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: رزمایش برقراری امنیت و ایجاد ایست و بازرسی محلات در مناطق مختلف استان ایلام با همکاری نیروی انتظامی و بسیج محلات با هدف ایجاد امنیت پایدار و کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی صورت می گیرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش فردا زنگ انقلاب از طریق برنامه مجازی شاد و همچنین مدرسه فرزانگان برای دانش آموزان و معلمان مدارس سطح استان به صدا در می آید.

کریمیان نورافشانی شهر، اجرای سرود کوتاه چند دقیقه ای در اماکن پرتردد، سرکشی به ۱۸۰ خانوار نوار مرزی، راه اندازی هشتک ها و پویش های انقلابی در فضای مجازی، اهدای جهیزیه به نوعروسان، برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، افتتاح پروژه آبرسانی به دشت سید ابراهیم دهلران به گستره ۱۵۰ هکتار، حمایت مالی و معنوی از بیماران صعب العلاج، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال دانست.

وی با اشاره به اجرای طرح سلامت محله محور شهید سلیمانی در استان ایلام توضیح داد: باتوجه به شیوع مرگبار و همه گیر این ویروس در ماه های مهر و آبان و اوایل آذرماه طرح شهید سلیمانی که از ۱۱ آذرماه اجرایی و عملیاتی شد تا حدود زیادی به مهار و کنترل این ویروس در استان کمک کرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام اظهار داشت: از بازه زمانی ۱۱ آذرماه تاکنون ۹۵ درصد خانوارهای استان ایلام تحت پوشش طرح شهید سلیمانی غربالگری شده اند و بستری ها در مقایسه با مهر و آبان، تعداد بستری ها ۸۸ درصد و فوتی ها نیز ۹۵ درصد کاهش داشت است و امیدواریم با تداوم این طرح تا پایان سال جاری ویروس کرونا به طور کامل در استان ریشه کن و مهار شود.

سرهنگ کریمیان افزود: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۱ سال همچنان در همان مسیر اهداف اولیه و نخستین خود حرکت می کند و انسجام و همراهی مردم و تبعیت از فرامین رهبری باعث صدور این انقلاب به سایر نقاط دنیا شده و حرکت های آزادی خواهانه کشورهای منطقه برگرفته از خروش ملت ایران بر علیه استبداد بود.

وی گفت: در این مدت سختی ها، چالش و هجمه های زیادی بر علیه انقلاب اسلامی شد اما این نظام جمهوری اسلامی در مسیر تعالی بخش خود حرکت کرد و در طول این سال ها به خودباوری و موفیقت های بزرگی در زمینه دفاعی، نظامی، دفاعی، علمی، پژوهشی، فناوری، نانو و سایر حوزه ها دست یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !