پهلوان: به صدر جدول بازخواهیم گشت


پهلوان: به صدر جدول بازخواهیم گشت

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما بازی‌های خوبی ارائه می‌دهیم و با توجه به دو دیدار عقب افتاده، صدر جدول را پس خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، احسان پهلوان پس از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی که با برتری دو بر یک پرسپولیس همراه بود، اظهار داشت: در ابتدا باید درگذشت مهرداد میناوند را به جامعه فوتبال و خانواده او تسلیت بگویم. بازی خوبی را انجام دادیم و چندین موقعیت گل ایجاد کردیم.

وی افزود: در هر بازی ما چندین موقعیت خوب گلزنی روی دروازه حریفان خلق می‌کنیم اما آنها به گل تبدیل نمی‌شود. باز هم خدا را شکر که در این بازی توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و در دقایق پایانی گل پیروزی را به حریف زدیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از تعوضیش ناراحت بود یا خیر، اضافه کرد: ناراحتی من از این بود که گل تساوی دریافت کرده بودیم. به هیچ وجه چنین چیزی نیست. چرا باید از تعویضم ناراحت شوم؟

پهلوان در مورد اینکه تیمش با توجه به ۲ دیدار عقب افتاده می‌تواند به کورس قهرمانی بازگردد، اضافه کرد. ما ۲ بازی از سایر تیم‌ها کمتر داریم اما بازی‌های با کیفیتی ارائه می‌دهیم. به طور حتم به صدر جدول بازخواهیم گشت.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر برابر ماشین سازی قرار گرفت که با دو گل وحید امیری و احمدنوراللهی حریفش را شکست داد. پیمان بابایی زننده تک گل ماشین سازی در این مسابقه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...