انجام معارفه پرسپولیس در مجموعه فرابورس و معارفه استقلال 14 بهمن ماه


معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: زمین های تنیس حق فدراسیون است و پیگیر بازگرداندن زمین ها هستیم....

انجام معارفه پرسپولیس در مجموعه فرابورس و معارفه استقلال 14 بهمن ماه

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: زمین های تنیس حق فدراسیون است و پیگیر بازگرداندن زمین ها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مهدی علی نژاد در حاشیه مسابقات بین المللی تنیس در کیش پیرامون میزبانی ایران در مسابقات بین المللی تنیس جوانان گفت: خوشحالیم در نخستین رویداد بین المللی میزبانی خوبی در دوران کرونا شاهد بودیم چون ۱۱۲ ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و رقابت ها نیز با کیفیت خوبی برگزار شد. ماندگار فرزامی با عبور از حریف روسی خود قهرمانی این تورنمنت بین المللی را بدست آورد.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در شرایطی که دنیا گرفتار شیوع ویروس کرونا است اتفاق خوبی است، چراکه میزبانی این مسابقات می تواند زمینه میزبانی بعدی باشد. برنامه فدراسیون هم این است که بین ۴ تا۶ رویداد بین المللی را در سال آینده میزبانی کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی درخصوص عدم برخورداری فدراسیون تنیس از زمین های تنیس اظهار داشت : متاسفانه زمین هایی که در اختیار فدراسیون تنیس بوده است به صورت چند ساله به پیمانکار سپرده شده است درحالیکه حق فدراسیون است که زمین اختصاصی داشته باشد. در همین راستا دستوراتی توسط وزیر ورزش و جوانان داده شده و ما هم پیگیری می کنیم تا زمین ها در اختیار فدراسیون تنیس قرار گیرد.

وی همچنین به برگزاری مسابقات جام حذفی تنیس اشاره کرد و ادامه داد: قبل از مسابقات بین المللی تنیس جوانان، رقابت های جام حذفی بانوان برگزار شد که ۷۳ تیم شرکت کرده بودند. ۱۸۳ تیم نیز در بخش مسابقات جام حذفی مردان شرکت کرده اند.

علی نژاد در پایان گفت: معارفه پرسپولیس با مجموعه فرابورس انجام شد و جلسه معارفه استقلال ۱۴ بهمن انجام می شود و اقدامات نهایی در حال انجام هست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...